Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Pozytywne oblicze dysleksji - w poszukiwaniu zasobów

Authors:
Kubala-Kulpińska, Aleksandra
Full title:
Pozytywne oblicze dysleksji - w poszukiwaniu zasobów / Aleksandra Kubala-Kulpińska
Search in:
Głos Pedagogiczny. - 2021, nr 122, s. 76-78
Notes:
Bibliografia na stronie 78
Subject:
Dysleksja i dysgrafia
Uczniowie
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01377caa#a2200325#i#4500
001 3223201480388
003 OLSZT 005
005 20240125114301.8
008 210312s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra. %e Autor
245 1 0 %a Pozytywne oblicze dysleksji - w poszukiwaniu zasobów / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 78.
520 8 %a Zawiera dziewięć wskazówek podpowiadających co zrobić, by uczeń zaprzyjaźnił się z dysleksją.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Uczniowie
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2021, nr 122, s. 76-78
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201480388 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera dziewięć wskazówek podpowiadających co zrobić, by uczeń zaprzyjaźnił się z dysleksją.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form