Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Zrozumieć lęk : jak skutecznie radzić sobie z niepokojem, obawą czy paniką?

Authors:
Kloskowska, Adriana
Full title:
Zrozumieć lęk : jak skutecznie radzić sobie z niepokojem, obawą czy paniką? / Adriana Kloskowska
Search in:
Głos Pedagogiczny. - 2020/2021, nr 121, s. 36-39
Notes:
Bibliografia na stronie 39
Subject:
Zaburzenia lękowe
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01288caa#a2200289#i#4500
001 3223201480646
003 OLSZT 005
005 20240125114301.2
008 210315s20202021pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020 %l 2021
100 1 %a Kloskowska, Adriana.
245 1 0 %a Zrozumieć lęk : %b jak skutecznie radzić sobie z niepokojem, obawą czy paniką? / %c Adriana Kloskowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 39.
520 8 %a Zawiera refleksję na temat źródeł lęku oraz sposobów rozpoznawania stresu i obniżania jego poziomu.
650 9 %a Zaburzenia lękowe
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2020/2021, nr 121, s. 36-39
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201480646 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera refleksję na temat źródeł lęku oraz sposobów rozpoznawania stresu i obniżania jego poziomu.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form