Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Potencjał uczniowskiego (u)śmiechu

Autorzy:
Babicka-Wirkus, Anna
Tytuł pełny:
Potencjał uczniowskiego (u)śmiechu / Anna Babicka-Wirkus
Seria:
Praktyczna Akademia Zarządzania
Szukaj w:
Dyrektor Szkoły. - 2021, nr 2, s. 25-29
Uwagi:
Bibliografia na stronie 28
Temat:
Opór (postawa)
Śmiech
Uczniowie
Nauczyciele
Autorytet
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01651caa#a2200373#i#4500
001 3223201482741
003 OLSZT 005
005 20240125114302.5
008 210308s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Babicka-Wirkus, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Potencjał uczniowskiego (u)śmiechu / %c Anna Babicka-Wirkus.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 1 %a 2001-
490 1 %a Praktyczna Akademia Zarządzania
504 %a Bibliografia na stronie 28.
520 8 %a Artykuł jest fragmentem książki Anny Babickiej-Wirkus "Kultury oporu w szkole. Działania - motywacje - przestrzeń" Warszawa 2019, s. 170-177 i prezentuje jedną z uczniowskich strategii oporu przeciwko dominującej kulturze szkoły.
650 9 %a Opór (postawa)
650 9 %a Śmiech
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Autorytet
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Dyrektor Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400293554 %x 1230-9508 %g 2021, nr 2, s. 25-29
830 0 %a Praktyczna Akademia Zarządzania
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201482741 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł jest fragmentem książki Anny Babickiej-Wirkus "Kultury oporu w szkole. Działania - motywacje - przestrzeń" Warszawa 2019, s. 170-177 i prezentuje jedną z uczniowskich strategii oporu przeciwko dominującej kulturze szkoły.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz