Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Motywowanie uczniów do nauki : czy na pewno wiemy, jak to robić?

LDR 02099caa#a2200397#i#4500
001 3223201490891
003 OLSZT 005
005 20240125114303.4
008 210420s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Łoskot, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Motywowanie uczniów do nauki : %b czy na pewno wiemy, jak to robić? / %c Małgorzata Łoskot.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera: Nowe spojrzenie na motywację ; Niektóre rzeczy trzeba robić codziennie (Reguła wzajemności w relacji nauczyciel-uczeń, Reguła autorytetu nauczyciela, Reguła wzmacniania poczucia autonomii ucznia, Reguła wzmacniania poczucia kompetencji ucznia, Reguła sensu i celu, Reguła nauczycielskiego tutoringu, Reguła tutoringu rówieśniczego, Reguła dobrego towarzystwa, Reguła atrakcyjności zajęć i metod pracy).
650 9 %a Motywacja
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Tutoring
650 9 %a Autorytet
650 9 %a Autonomia (pedagogika)
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2021, nr 123, s. 5-9
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %x 0551-3707 %g 2021, nr 3, s. 43-47
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %x 0137-7310 %g 2021, nr 9, s. 4-7
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201490891 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Nowe spojrzenie na motywację ; Niektóre rzeczy trzeba robić codziennie (Reguła wzajemności w relacji nauczyciel-uczeń, Reguła autorytetu nauczyciela, Reguła wzmacniania poczucia autonomii ucznia, Reguła wzmacniania poczucia kompetencji ucznia, Reguła sensu i celu, Reguła nauczycielskiego tutoringu, Reguła tutoringu rówieśniczego, Reguła dobrego towarzystwa, Reguła atrakcyjności zajęć i metod pracy).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz