Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Adaptacja i walidacja wielowymiarowej skali postaw wobec edukacji włączającej

Автори:
Mudło-Głagolska, Karolina
Повна назва:
Adaptacja i walidacja wielowymiarowej skali postaw wobec edukacji włączającej / Karolina Mudło-Głagolska
Шукати в:
Szkoła Specjalna. - 2021, nr 2, s. 101-112
Зауваження:
Bibliografia na stronach 110-111
Streszczenie angielskie
Тема:
Edukacja włączająca
Nauczyciele
Postawy
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Жанр / Форма:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 02372caa#a2200385#i#4500
001 3223201503264
003 OLSZT 005
005 20240125114304.5
008 210531s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2021
100 1 %a Mudło-Głagolska, Karolina. %e Autor
245 1 0 %a Adaptacja i walidacja wielowymiarowej skali postaw wobec edukacji włączającej / %c Karolina Mudło-Głagolska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 110-111.
520 8 %a Zawiera: Narzędzia do pomiaru postaw nauczycieli wobec edukacji włączającej ; Podstawy teoretyczne Wielowymiarowej Skali Postaw wobec Edukacji Włączającej ; Predyktory pozytywnych postaw nauczycieli wobec edukacji włączającej ; Metodologiczne założenia badań ; Wyniki badań.
520 8 %a Zawiera 3 tabele zatytułowane: Tabela 1. Statystyki opisowe pozycji Wielowymiarowej Skali Postaw wobec Edukacji Włączającej (próba I; N = 508) ; Tabela 2. Współczynniki spójności wewnętrznej (α Cronbacha) dla różnych prób ; Tabela 3. Korelacje komponentu poznawczego, emocjonalnego i behawioralnego z poczuciem własnej skuteczności i postrzeganym wsparciem organizacyjnym oraz postawami wobec integracji szkolnej - dostrzeganiem pozytywnych i negatywnych aspektów integracji szkolnej (współczynniki korelacji r-Pearsona; próba II, N = 48).
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Postawy
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %x 0137-818X %g 2021, nr 2, s. 101-112
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201503264 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Narzędzia do pomiaru postaw nauczycieli wobec edukacji włączającej ; Podstawy teoretyczne Wielowymiarowej Skali Postaw wobec Edukacji Włączającej ; Predyktory pozytywnych postaw nauczycieli wobec edukacji włączającej ; Metodologiczne założenia badań ; Wyniki badań.

Zawiera 3 tabele zatytułowane: Tabela 1. Statystyki opisowe pozycji Wielowymiarowej Skali Postaw wobec Edukacji Włączającej (próba I; N = 508) ; Tabela 2. Współczynniki spójności wewnętrznej (α Cronbacha) dla różnych prób ; Tabela 3. Korelacje komponentu poznawczego, emocjonalnego i behawioralnego z poczuciem własnej skuteczności i postrzeganym wsparciem organizacyjnym oraz postawami wobec integracji szkolnej - dostrzeganiem pozytywnych i negatywnych aspektów integracji szkolnej (współczynniki korelacji r-Pearsona; próba II, N = 48).

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр