Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Monumentalny obraz" : próba zażegnania kryzysu twórczego w grupie niehomogenicznej

Autorzy:
Kuryło-Pawliczek, Marta
Tytuł pełny:
"Monumentalny obraz" : próba zażegnania kryzysu twórczego w grupie niehomogenicznej / Marta Kuryło-Pawliczek
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2021, nr 4, s. 57-67
Uwagi:
Bibliografia na stronach 66-67
Streszczenie angielskie
Temat:
Kryzys
Proces twórczy
Twórczość dzieci i młodzieży
Powstania śląskie (1919-1921)
Uczniowie szkół podstawowych
Sztuka (przedmiot szkolny)
Edukacja i pedagogika
Kultura i sztuka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02124caa#a2200409#i#4500
001 3223201509012
003 OLSZT 005
005 20240125114305.6
008 210618s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2021
100 1 %a Kuryło-Pawliczek, Marta. %e Autor
245 1 0 %a "Monumentalny obraz" : %b próba zażegnania kryzysu twórczego w grupie niehomogenicznej / %c Marta Kuryło-Pawliczek.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 66-67.
520 8 %a Zawiera omówienie wyników autorskich badań, któych celem była odpowiedź na pytanie, czy jest możliwe zażegnanie kryzysu twórczego w grupie niehomogenicznej na przykładzie uczniów klas 4-7 szkoły podstawowej. Badanie przeprowadzono w wiejskiej szkole na grupie 60 uczniów podczas lekcji plastyki. Badaczka przeprowadziła eksperyment "Monumentalny Obraz", polegający na wspólnym malowaniu przez dzieci obrazu, który miał uświęcić 100. rocznicę Powstań Śląskich i stać się główną dekoracją uroczystości szkolnej.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Kryzys
650 9 %a Proces twórczy
650 9 %a Twórczość dzieci i młodzieży
650 9 %a Powstania śląskie (1919-1921)
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Sztuka (przedmiot szkolny)
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Kultura i sztuka
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2021, nr 4, s. 57-67
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201509012 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera omówienie wyników autorskich badań, któych celem była odpowiedź na pytanie, czy jest możliwe zażegnanie kryzysu twórczego w grupie niehomogenicznej na przykładzie uczniów klas 4-7 szkoły podstawowej. Badanie przeprowadzono w wiejskiej szkole na grupie 60 uczniów podczas lekcji plastyki. Badaczka przeprowadziła eksperyment "Monumentalny Obraz", polegający na wspólnym malowaniu przez dzieci obrazu, który miał uświęcić 100. rocznicę Powstań Śląskich i stać się główną dekoracją uroczystości szkolnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz