Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Jak wspomagać dzieci z trudnościami w planowaniu i wykonywaniu zadań ruchowych?

library suggestion
LDR 01603caa#a2200349#i#4500
001 3223201509244
003 OLSZT 005
005 20240125114305.8
008 210611s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Kloskowska, Adriana. %e Autor
245 1 0 %a Jak wspomagać dzieci z trudnościami w planowaniu i wykonywaniu zadań ruchowych? / %c Adrianna Kloskowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele nauczania początkowego
388 # %a 2001-
520 8 %a Dotyk i ruch pierwszymi nauczycielami człowieka ; Jak rozpoznać dyspraksję rozwojową? ; Co mogą zrobić dorośli, by pomóc dziecku rozwinąć praksję?
650 9 %a Dyspraksja
650 9 %a Zaburzenia psychomotoryczne
650 9 %a Zaburzenia integracji sensorycznej
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Gry i zabawy
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %x 0137-7310 %g 2021, nr 6, s. 40-44
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201509244 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Dotyk i ruch pierwszymi nauczycielami człowieka ; Jak rozpoznać dyspraksję rozwojową? ; Co mogą zrobić dorośli, by pomóc dziecku rozwinąć praksję?

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form