Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metoda projektów : korzyści dla nauczyciela i uczniów

Autorzy:
Kapuścińska-Kozakiewicz, Justyna
Tytuł pełny:
Metoda projektów : korzyści dla nauczyciela i uczniów / Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2021, nr 124, s. 50-53
Temat:
Metoda projektów
Nauczyciele
Uczniowie
Efektywność nauczania
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01749caa#a2200337#i#4500
001 3223201511371
003 OLSZT 005
005 20240125114305.5
008 210701s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Kapuścińska-Kozakiewicz, Justyna. %e Autor
245 1 0 %a Metoda projektów : %b korzyści dla nauczyciela i uczniów / %c Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera: Warunki, jakie musi spełniać dobry projekt ; Rola nauczyciela w pracy metodą projektów ; Metody pracy w ramach projektu (Wywiad, Film, Mapa myśli, Plakaty, Eksperyment, Prezentacja multimedialna, Przedstawienia teatralne lub inscenizacje, Model lub makieta, Wystawa lub festiwal) ; Korzyści dla ucznia i nauczyciela.
520 8 %a Zawiera tabelę zatytułowaną: Korzyści płynące ze stosowania metody projektów.
650 9 %a Metoda projektów
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Efektywność nauczania
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2021, nr 124, s. 50-53
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201511371 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Warunki, jakie musi spełniać dobry projekt ; Rola nauczyciela w pracy metodą projektów ; Metody pracy w ramach projektu (Wywiad, Film, Mapa myśli, Plakaty, Eksperyment, Prezentacja multimedialna, Przedstawienia teatralne lub inscenizacje, Model lub makieta, Wystawa lub festiwal) ; Korzyści dla ucznia i nauczyciela.

Zawiera tabelę zatytułowaną: Korzyści płynące ze stosowania metody projektów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz