Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Siła dobrych pytań : buduj relacje, zdobywaj nowych klientów i miej wpływ na innych

Autorzy:
Sobel, Andrew (1955- )
Panas, Jerold (1928- )
Tytuł pełny:
Siła dobrych pytań : buduj relacje, zdobywaj nowych klientów i miej wpływ na innych / Andrew Sobel, Jerold Panas ; przekład Małgorzata Małecka
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka
ISBN:
9788366142367
Opis fizyczny:
255 stron ; 21 cm
Temat:
Komunikacja marketingowa
Komunikacja interpersonalna
Komunikacja werbalna
Relacje międzyludzkie
Psychologia pracy
Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Książki
Poradniki i przewodniki
Poradnik
Współtwórcy:
Małecka, Małgorzata. Tłumacz
Studio Emka. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03332cam#a2200505#i#4500
001 3223201521802
003 OLSZT 005
005 20240125114306.2
008 210810s2020####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a UWD 2021/4581
020 %a 9788366142367 %q (oprawa miękka) : %c zł 39,90
035 %a (OCoLC)1228838702
035 %a (PL)b1000000883697
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911790150705606
035 %a 991052875306905066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h eng
046 %k 2012
100 1 %a Sobel, Andrew %d (1955- ). %e Autor
245 1 0 %a Siła dobrych pytań : %b buduj relacje, zdobywaj nowych klientów i miej wpływ na innych / %c Andrew Sobel, Jerold Panas ; przekład Małgorzata Małecka.
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Power questions : %b build relationships, win new business, and influence others, %f 2012
246 3 0 %a Buduj relacje, zdobywaj nowych klientów i miej wpływ na innych
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Studio Emka, %c 2020.
300 %a 255 stron ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
388 1 %a 2001-
520 8 %a "Jak sądzisz, co przykuwa uwagę potencjalnego klienta lub wywiera trwałe wrażenie na niedawno poznanej osobie? Panuje powszechne przekonanie, że klientów zdobywa się dzięki sprytowi i refleksowi, zaś błyskotliwość – umiejętność doboru trafnych słów – zjednuje sympatię innych. Nasza książka usiłuje przekonać, że zadawanie celnych pytań jest o wiele ważniejsze niż posiadanie gotowej odpowiedzi. To niezawodny sposób, aby zdobywać coraz to nowych klientów, pogłębiać relacje z nimi i opanować umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi o wiele szybciej, niż wydawało się to możliwe. Dowiesz się z niej, jak wykorzystywać pytania prowokujące do myślenia. Dostarczy ci narzędzi, z pomocą których będziesz mógł dotrzeć do serc i umysłów napotykanych osób. W trzydziestu pięciu inspirujących rozdziałach poznasz fascynujących ludzi. Dzięki ciekawym, wziętym z życia historiom zorientujesz się, w jaki sposób wykorzystano każde z dobrych pytań i jaki odniosło to skutek" [https://studioemka.com.pl/].
650 9 %a Komunikacja marketingowa %2 DBN
650 9 %a Komunikacja interpersonalna %2 DBN
650 9 %a Komunikacja werbalna
650 9 %a Relacje międzyludzkie %2 DBN
650 9 %a Psychologia pracy
655 9 %a Poradnik %2 DBN
658 %a Media i komunikacja społeczna
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Panas, Jerold %d (1928- ). %e Autor
700 1 # %a Małecka, Małgorzata. %e Tłumacz
710 2 # %a Studio Emka. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201521802 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-66142-36-7 (oprawa miękka) : %c zł 39,90

"Jak sądzisz, co przykuwa uwagę potencjalnego klienta lub wywiera trwałe wrażenie na niedawno poznanej osobie? Panuje powszechne przekonanie, że klientów zdobywa się dzięki sprytowi i refleksowi, zaś błyskotliwość – umiejętność doboru trafnych słów – zjednuje sympatię innych. Nasza książka usiłuje przekonać, że zadawanie celnych pytań jest o wiele ważniejsze niż posiadanie gotowej odpowiedzi. To niezawodny sposób, aby zdobywać coraz to nowych klientów, pogłębiać relacje z nimi i opanować umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi o wiele szybciej, niż wydawało się to możliwe. Dowiesz się z niej, jak wykorzystywać pytania prowokujące do myślenia. Dostarczy ci narzędzi, z pomocą których będziesz mógł dotrzeć do serc i umysłów napotykanych osób. W trzydziestu pięciu inspirujących rozdziałach poznasz fascynujących ludzi. Dzięki ciekawym, wziętym z życia historiom zorientujesz się, w jaki sposób wykorzystano każde z dobrych pytań i jaki odniosło to skutek" [https://studioemka.com.pl/].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 183359
Sygnatura:
W 183359 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz