Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pozytywny wizerunek ucznia z dysleksją : scenariusz zajęć z elementami biblioterapii

LDR 02496caa#a2200493#i#4500
001 3223201521829
003 OLSZT 005
005 20240125114306.6
008 210810s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Wójtowicz, Mirosława. %e Autor
245 1 0 %a Pozytywny wizerunek ucznia z dysleksją : %b scenariusz zajęć z elementami biblioterapii / %c Mirosława Wójtowicz.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %a Nauczyciele bibliotekarze
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 4.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 5.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 6.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 7.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 8.
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera scenariusz zajęć, których celem jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku uczniów z problemem dysleksji.
520 8 %a Zawiera: Załącznik nr 1. Lista zasad ; Załącznik nr 2. Szkice twarzy ; Załącznik nr 3. Przykłady symboliki kolorów ; Załącznik nr 4. Wielobarwne portrety - przykład pomalowanych rysunków twarzy wraz z określoną symboliką koloru czarnego ; Załącznik nr 5. List 12 - letniego ucznia "Zawsze moge liczyć na pomoc mamy i pani od języka polskiego" ; Załacznik nr 6. Przykład wspólnie ułożonej listy recept dla ucznia z dysleksją ; Załącznik nr 7. [wzór odrysowanych dłoni].
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Poczucie własnej wartości
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Życzliwość
650 9 %a Biblioterapia
650 9 %a Arteterapia
655 9 %a Scenariusz zajęć
655 9 %a Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
773 0 # %i // %t Biblioteka w Szkole. - %w (OLSZT 005)3222400293243 %x 0867-5600 %g 2020, nr 10, s. 40-43
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201521829 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera scenariusz zajęć, których celem jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku uczniów z problemem dysleksji.

Zawiera: Załącznik nr 1. Lista zasad ; Załącznik nr 2. Szkice twarzy ; Załącznik nr 3. Przykłady symboliki kolorów ; Załącznik nr 4. Wielobarwne portrety - przykład pomalowanych rysunków twarzy wraz z określoną symboliką koloru czarnego ; Załącznik nr 5. List 12 - letniego ucznia "Zawsze moge liczyć na pomoc mamy i pani od języka polskiego" ; Załacznik nr 6. Przykład wspólnie ułożonej listy recept dla ucznia z dysleksją ; Załącznik nr 7. [wzór odrysowanych dłoni].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz