Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wychowawca - nauczyciel pierwszego kontaktu

Autorzy:
Kubala-Kulpińska, Aleksandra
Tytuł pełny:
Wychowawca - nauczyciel pierwszego kontaktu / Aleksandra Kubala-Kulpińska
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2021, nr 126, s. 17-20
Temat:
Wychowawcy klas
Praca
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01693caa#a2200325#i#4500
001 3223201534991
003 OLSZT 005
005 20240125114308.2
008 211007s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra. %e Autor
245 1 0 %a Wychowawca - nauczyciel pierwszego kontaktu / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera wskazówki jak właściwie przygotować się do roli wychowawcy klasy, jak rozpoznawać potrzeby podopiecznych, gdzie stawiać granice i jak wdrażać program wychowawczo-profilaktyczny.
520 8 %a Zawiera dodatkowy materiał na stronie 21 zatytułowany "Z praktyki wychowawcy".
520 8 %a Zawiera dodatkowy materiał zatytułowany "Strategie zarządzania klasą i modelowania zachowań uczniów" w Narzędziowni na stronach 26-27.
650 9 %a Wychowawcy klas
650 9 %a Praca
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2021, nr 126, s. 17-20
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201534991 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera wskazówki jak właściwie przygotować się do roli wychowawcy klasy, jak rozpoznawać potrzeby podopiecznych, gdzie stawiać granice i jak wdrażać program wychowawczo-profilaktyczny.

Zawiera dodatkowy materiał na stronie 21 zatytułowany "Z praktyki wychowawcy".

Zawiera dodatkowy materiał zatytułowany "Strategie zarządzania klasą i modelowania zachowań uczniów" w Narzędziowni na stronach 26-27.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz