Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak wspierać ucznia w radzeniu sobie z lękiem i napięciem?

propozycja biblioteki
LDR 01511caa#a2200349#i#4500
001 3223201535542
003 OLSZT 005
005 20240125114308.7
008 211008s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Sikora, Jagoda. %e Autor
245 1 0 %a Jak wspierać ucznia w radzeniu sobie z lękiem i napięciem? / %c Jagoda Sikora.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera wskazówki dotyczące pomocy dzieciom, które odczuwaja napięcie i stres związane z powrotem do szkoły.
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Lęk
650 9 %a Stres
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2021, nr 126, s. 38-42
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %x 0137-7310 %g 2021, nr 10, s. 31-34
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201535542 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera wskazówki dotyczące pomocy dzieciom, które odczuwaja napięcie i stres związane z powrotem do szkoły.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz