Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mój wymyślony przyjaciel : myślenie magiczne u dzieci a rola psychologa

Autorzy:
Bajus, Anna
Tytuł pełny:
Mój wymyślony przyjaciel : myślenie magiczne u dzieci a rola psychologa / Anna Bajus
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2021, nr 126, s. 53-58
Uwagi:
Bibliografia na stronie 58
Temat:
Zmyślony przyjaciel
Dzieci
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01652caa#a2200313#i#4500
001 3223201535594
003 OLSZT 005
005 20240125114308.7
008 211008s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Bajus, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Mój wymyślony przyjaciel : %b myślenie magiczne u dzieci a rola psychologa / %c Anna Bajus.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 58.
520 8 %a Zawiera: Myślenie magiczne a rozwój dziecka ; Na czym polega magiczne myślenie? ; Dlaczego dzieci wymyślają sobie przyjaciół? ; Teoria umysłu ; Niepokój rodziców ; Kiedy dzieci przestają bawić się ze swoimi wymyślonymi przyjaciółmi? ; Badania związane z wymyślonymi przyjaciółmi ; Jak rozmawiać z dzieckiem, które ma wymyślonego przyjaciela? ; Rola terapeuty i psychologa.
650 9 %a Zmyślony przyjaciel
650 9 %a Dzieci
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2021, nr 126, s. 53-58
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201535594 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Myślenie magiczne a rozwój dziecka ; Na czym polega magiczne myślenie? ; Dlaczego dzieci wymyślają sobie przyjaciół? ; Teoria umysłu ; Niepokój rodziców ; Kiedy dzieci przestają bawić się ze swoimi wymyślonymi przyjaciółmi? ; Badania związane z wymyślonymi przyjaciółmi ; Jak rozmawiać z dzieckiem, które ma wymyślonego przyjaciela? ; Rola terapeuty i psychologa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz