Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozumienie tekstów literackich przez uczniów z uszkodzeniami słuchu

Autorzy:
Dłużniewska, Agnieszka (pedagogika)
Tytuł pełny:
Rozumienie tekstów literackich przez uczniów z uszkodzeniami słuchu / Agnieszka Dłużniewska
Rok wydania:
2021
Wydawca:
Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls"
ISBN:
9788380959927
Opis fizyczny:
317 stron : ilustracje ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie I
Zawartość:
1. Poznanie i język – język i poznanie. Rozważania na pograniczu nauk. 
2. Czytanie jako złożony proces poznawczy i metapoznawczy – od dekodowania do rozumienia.
3. W poszukiwaniu istoty czytania – wybrane ujęcia modelowe.
4. Tekst literacki – źródło konceptualizacji świata i medium samopoznania. 
5. Język – czytanie – metapoznanie w kontekście możliwości i ograniczeń osób z uszkodzeniami słuchu. 
6. Język uniwersalny w udostępnianiu treści osobom słabosłyszącym i niesłyszącym.
7. Podstawy metodologiczne badań własnych.
8. Analiza wyników badań.
9. Proces rozumienia i interpretacji czytanego tekstu przez uczniów z uszkodzeniami słuchu w świetle socjokognitywnego modelu czytania. Organizacja wsparcia.   

Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 274-298
Temat:
Dziecko głuche
Dziecko niedosłyszące
Nauczanie
Czytanie
Język
Czytanie ze zrozumieniem
Literatura
Analiza i interpretacja
Polska
Edukacja i pedagogika
Literaturoznawstwo
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Publikacje fachowe
Raport z badań
Opracowanie
Współtwórcy:
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02664cam#a2200541#i#4500
001 3223201549379
003 OLSZT 005
005 20240125114309.7
008 211118s2021####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380959927
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
045 2 %b d2015 %b d2018
046 %k 2021
100 1 %a Dłużniewska, Agnieszka %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Rozumienie tekstów literackich przez uczniów z uszkodzeniami słuchu / %c Agnieszka Dłużniewska.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls", %c 2021.
300 %a 317 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Pedagodzy specjalni
385 %a Logopedzi
385 %a Nauczyciele
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 274-298.
505 0 # %a 1. Poznanie i język – język i poznanie. Rozważania na pograniczu nauk. <br>2. Czytanie jako złożony proces poznawczy i metapoznawczy – od dekodowania do rozumienia. <br>3. W poszukiwaniu istoty czytania – wybrane ujęcia modelowe. <br>4. Tekst literacki – źródło konceptualizacji świata i medium samopoznania. <br>5. Język – czytanie – metapoznanie w kontekście możliwości i ograniczeń osób z uszkodzeniami słuchu. <br>6. Język uniwersalny w udostępnianiu treści osobom słabosłyszącym i niesłyszącym. <br>7. Podstawy metodologiczne badań własnych. <br> 8. Analiza wyników badań. <br>9. Proces rozumienia i interpretacji czytanego tekstu przez uczniów z uszkodzeniami słuchu w świetle socjokognitywnego modelu czytania. Organizacja wsparcia.   
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dziecko głuche
650 9 %a Dziecko niedosłyszące
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Czytanie
650 9 %a Język
650 9 %a Czytanie ze zrozumieniem
650 9 %a Literatura
650 9 %a Analiza i interpretacja
651 9 %a Polska
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Opracowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Literaturoznawstwo
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201549379 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8095-992-7

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 183565
Sygnatura:
W 183565 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz