Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Uczniowie szkół podstawowych i kształcących w zawodzie wobec swojej przyszłości edukacyjno-zawodowej

Authors:
Kozielska, Joanna
Full title:
Uczniowie szkół podstawowych i kształcących w zawodzie wobec swojej przyszłości edukacyjno-zawodowej / Joanna Kozielska
Publication Year:
2021
Publisher:
Poznań : UAM Wydawnictwo Naukowe
ISBN:
9788323239185
9788323239192
Publication series:
Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 0083-4254 ; nr 338
Physical description:
393, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm
Publication:
Wydanie I
Notes:
Bibliografia, netografia na stronach 361-392
Finansowanie: Wydział Studiów Edukacyjnych (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; Poznań)
Streszczenie w języku angielskim
Subject:
Unia Europejska (UE)
Rynek pracy
Socjologia edukacji
Kształcenie
Szkolnictwo podstawowe
Szkolnictwo zawodowe
Uczniowie szkół podstawowych
Uczniowie szkół zawodowych
Poradnictwo zawodowe
Wybór zawodu
Aspiracje
Gniezno (woj. wielkopolskie ; okolice)
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gospodarka, ekonomia, finanse
Genere / Form:
Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Raport z badań
Co-authors:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 02836cam#a2200649#i#4500
001 3223201552440
003 OLSZT 005
005 20240125114309.5
008 211130s2021####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788323239185 %q (oprawa miękka)
020 %z 9788323239192 %q (PDF)
035 %a (PL)b1000001087482
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912451312905606
035 %a 991052958628905066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
045 2 %b d2019 %b d2020
046 %k 2021
100 1 %a Kozielska, Joanna. %e Autor
245 0 0 %a Uczniowie szkół podstawowych i kształcących w zawodzie wobec swojej przyszłości edukacyjno-zawodowej / %c Joanna Kozielska.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Poznań : %b UAM Wydawnictwo Naukowe, %c 2021.
300 %a 393, [1] strona : %b ilustracje, wykresy ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
490 1 %a Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, %x 0083-4254 ; %v nr 338
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 361-392.
536 %a Finansowanie: Wydział Studiów Edukacyjnych (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; Poznań)
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
610 2 9 %a Unia Europejska (UE)
650 9 %a Rynek pracy %2 DBN
650 9 %a Socjologia edukacji %2 DBN
650 9 %a Kształcenie %2 DBN
650 9 %a Szkolnictwo podstawowe %2 DBN
650 9 %a Szkolnictwo zawodowe %2 DBN
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Uczniowie szkół zawodowych
650 9 %a Poradnictwo zawodowe
650 9 %a Wybór zawodu %2 DBN
650 9 %a Aspiracje
651 9 %a Gniezno (woj. wielkopolskie ; okolice)
651 9 %a Polska %2 DBN
655 9 %a Opracowanie %2 DBN
655 9 %a Raport z badań
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
710 2 # %a Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu %x 0083-4254 ; %v nr 338
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201552440 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-232-3918-5 (oprawa miękka)
920 %z 978-83-232-3919-2 (PDF)

Loanable items

Inventory number:
KG 183651
Call number:
W 183651 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form