Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Lokalnie, razem i blisko dziecka : jak postawy obywatelskie pracowników szkoły prowadzą do realizacji globalnych standardów ochrony dzieci

Автори:
Czyżewska, Monika
Повна назва:
Lokalnie, razem i blisko dziecka : jak postawy obywatelskie pracowników szkoły prowadzą do realizacji globalnych standardów ochrony dzieci / Monika Czyżewska
Шукати в:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2021, nr 7, s. 51-67
Зауваження:
Bibliografia na stronach 66-67
Streszczenie angielskie
Тема:
Prawo publiczne
Przemoc w rodzinie
Przemoc wobec dzieci
Zapobieganie
Prawa dziecka
Postawy
Pracownicy oświaty
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Prawo i wymiar sprawiedliwości
Жанр / Форма:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 02177caa#a2200433#i#4500
001 3223201555933
003 OLSZT 005
005 20240125114309.6
008 211211s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2021
100 1 %a Czyżewska, Monika. %e Autor
245 1 0 %a Lokalnie, razem i blisko dziecka : %b jak postawy obywatelskie pracowników szkoły prowadzą do realizacji globalnych standardów ochrony dzieci / %c Monika Czyżewska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 66-67.
520 8 %a Zawiera refleksję, której celem jest porównanie doświadczeń pracowników szkół podstawowych jako członków zespołów interdyscyplinarnych w dwóch okresach działalnia zespołów - przed uchwaleniem nowelizacji ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie w 2010 r., jak i po jej uchwaleniu. Autorka porównuje rezultaty dwóch badań jakościowych prowadzonych w odstępie dekady, poszukując odpowiedzi na pytanie, na ile zmiana w prawie wzmocniła to, co dobre, a na ile przyczyniła się do erozji procesu udzielania pomocy.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Prawo publiczne
650 9 %a Przemoc w rodzinie
650 9 %a Przemoc wobec dzieci
650 9 %a Zapobieganie
650 9 %a Prawa dziecka
650 9 %a Postawy
650 9 %a Pracownicy oświaty
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Prawo i wymiar sprawiedliwości
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2021, nr 7, s. 51-67
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201555933 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera refleksję, której celem jest porównanie doświadczeń pracowników szkół podstawowych jako członków zespołów interdyscyplinarnych w dwóch okresach działalnia zespołów - przed uchwaleniem nowelizacji ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie w 2010 r., jak i po jej uchwaleniu. Autorka porównuje rezultaty dwóch badań jakościowych prowadzonych w odstępie dekady, poszukując odpowiedzi na pytanie, na ile zmiana w prawie wzmocniła to, co dobre, a na ile przyczyniła się do erozji procesu udzielania pomocy.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр