Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak formułować informację zwrotną, która buduje sprawczość i wiarę w siebie?

propozycja biblioteki
LDR 02089caa#a2200361#i#4500
001 3223301564263
003 OLSZT 005
005 20240125114310.9
008 220103s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Ostrowska, Małgorzata %c (edukacja). %e Autor
245 1 0 %a Jak formułować informację zwrotną, która buduje sprawczość i wiarę w siebie? / %c Małgorzata Ostrowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera: Czym jest, a czym nie jest informacja zwrotna dla ucznia? ; Informacja zwrotna a porozumienie bez przemocy M. B. Rosenberga ; Co umieścić w informacji zwrotnej, aby była bodźcem rozwojowym? ; Co jest, a co nie jest użyteczną informacją zwrotną? ; Czego unikać w informacjach zwrotnych na temat wykonanej przez dziecko pracy lub zadania? Krótkie słowo "ale" i komunikat "ja" ; Kilka praktycznych zasad formułowania informacji zwrotnej ; Przykład informacji zwrotnej, która wzmacnia i prowadzi do rozwoju.
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
650 9 %a Ocenianie kształtujące
650 9 %a Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
650 9 %a Porozumienie bez przemocy
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Nauczyciele
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2021, nr 128, s. 20-23
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301564263 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Czym jest, a czym nie jest informacja zwrotna dla ucznia? ; Informacja zwrotna a porozumienie bez przemocy M. B. Rosenberga ; Co umieścić w informacji zwrotnej, aby była bodźcem rozwojowym? ; Co jest, a co nie jest użyteczną informacją zwrotną? ; Czego unikać w informacjach zwrotnych na temat wykonanej przez dziecko pracy lub zadania? Krótkie słowo "ale" i komunikat "ja" ; Kilka praktycznych zasad formułowania informacji zwrotnej ; Przykład informacji zwrotnej, która wzmacnia i prowadzi do rozwoju.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz