Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Alternatywne sposoby komunikacji w pracy pedagoga

Автори:
Kubala-Kulpińska, Aleksandra
Повна назва:
Alternatywne sposoby komunikacji w pracy pedagoga / Aleksandra Kubala-Kulpińska
Шукати в:
Głos Pedagogiczny. - 2021, nr 128, s. 15-19
Życie Szkoły. - 2022, nr 2/3, s. 55-59
Зауваження:
Bibliografia na stronie 19
Тема:
Komunikacja wspomagająca
Pedagodzy szkolni
Uczniowie
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Жанр / Форма:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 02036caa#a2200373#i#4500
001 3223301564318
003 OLSZT 005
005 20240125114310.3
008 220103s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra. %e Autor
245 1 0 %a Alternatywne sposoby komunikacji w pracy pedagoga / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 19.
520 8 %a Zawiera: Kto potrzebuje alternatywnych metod komunikacji? (I. Grupa ekspresji językowej, II. Grupa wymagająca wsparcia językowego, III. Grupa języka alternatywnego) ; Jak przebiega proces terapeutyczny? ; Jakie strategie komunikacji przydadzą się w codziennej praktyce pedagogicznej? ; Korzyści płynące z ACC.
520 8 %a Zawiera tabelę zatytułowaną: Wykorzystanie alternatywnych metod komunikacji w codziennej praktyce pedagogicznej.
520 8 %a Zawiera materiał dodatkowy w Narzędziowni na stronach 33-34 zatytułowany: Zbiór informacji i ocena potrzeb w zakresie AAC - kwestionariusz.
650 9 %a Komunikacja wspomagająca
650 9 %a Pedagodzy szkolni
650 9 %a Uczniowie
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2021, nr 128, s. 15-19
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %x 0137-7310 %g 2022, nr 2/3, s. 55-59
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301564318 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Kto potrzebuje alternatywnych metod komunikacji? (I. Grupa ekspresji językowej, II. Grupa wymagająca wsparcia językowego, III. Grupa języka alternatywnego) ; Jak przebiega proces terapeutyczny? ; Jakie strategie komunikacji przydadzą się w codziennej praktyce pedagogicznej? ; Korzyści płynące z ACC.

Zawiera tabelę zatytułowaną: Wykorzystanie alternatywnych metod komunikacji w codziennej praktyce pedagogicznej.

Zawiera materiał dodatkowy w Narzędziowni na stronach 33-34 zatytułowany: Zbiór informacji i ocena potrzeb w zakresie AAC - kwestionariusz.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр