Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Młodzieżowe ośrodki wychowawcze a koncepcja resocjalizacji pozytywnej

Autorzy:
Siemionow, Justyna
Tytuł pełny:
Młodzieżowe ośrodki wychowawcze a koncepcja resocjalizacji pozytywnej / Justyna Siemionow
Rok wydania:
2020
Szukaj w:
Przestrzenie temporalne w pedagogice, s. 145-164
Zawartość:
  • Działania resocjalizacyjne w przestrzeni młodzieżowych ośrodków wychowawczych.
  • Koncepcja resocjalizacji pozytywnej, twórczej i kreatywnej.
  • Koncepcja resocjalizacji pozytywnej w praktyce.
    Moduł I: zajęcia artystyczno-poznawcze. Moduł II: zajęcia sportowo-rekreacyjne. Moduł III: zajęcia specjalistyczne. Moduł IV: wolontariat. Moduł V: zajęcia zawodowe - praktyczne.

Uwagi:
Bibliografia na stronach 162-164
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Pedagogika resocjalizacyjna
Zakłady poprawcze i wychowawcze
Wychowankowie domów poprawczych i wychowawczych
Metody wychowawcze
Pozytywna adaptacja
Program wychowawczo-profilaktyczny
Edukacja i pedagogika
Prawo i wymiar sprawiedliwości
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02347caa#a2200445#i#4500
001 3223301571293
003 OLSZT 005
005 20240125114311.4
008 220124s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a PPBP21006449
040 %a Pozn PBP/JB %c Pozn PBP/JB %d Pozn PBP/JB %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Siemionow, Justyna. %e Autor
245 1 0 %a Młodzieżowe ośrodki wychowawcze a koncepcja resocjalizacji pozytywnej / %c Justyna Siemionow.
246 3 # %a Youth educational centers and the concept of posotive resocialization
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 162-164.
505 0 # %a <ul><li>Działania resocjalizacyjne w przestrzeni młodzieżowych ośrodków wychowawczych.</li><li>Koncepcja resocjalizacji pozytywnej, twórczej i kreatywnej.</li><li>Koncepcja resocjalizacji pozytywnej w praktyce.<br>Moduł I: zajęcia artystyczno-poznawcze. Moduł II: zajęcia sportowo-rekreacyjne. Moduł III: zajęcia specjalistyczne. Moduł IV: wolontariat. Moduł V: zajęcia zawodowe - praktyczne.</li></ul>
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 9 %a Pedagogika resocjalizacyjna %2 DBN
650 9 %a Zakłady poprawcze i wychowawcze %2 DBN
650 7 %a Wychowankowie domów poprawczych i wychowawczych %2 DBN
650 9 %a Metody wychowawcze
650 9 %a Pozytywna adaptacja
650 9 %a Program wychowawczo-profilaktyczny
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Prawo i wymiar sprawiedliwości
773 0 # %i // W: %t Przestrzenie temporalne w pedagogice, %w (PL)b1000000987263 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912215979205606 %w 991052899617905066 %z 9788380959712 %g s. 145-164
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301571293 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz