Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształtowanie kompetencji społecznych w szkole : rzeczywistość i postulaty

Autorzy:
Grześko-Nyczka, Marta
Tytuł pełny:
Kształtowanie kompetencji społecznych w szkole : rzeczywistość i postulaty / Marta Grześko-Nyczka
Rok wydania:
2021
Szukaj w:
Szkoła jako przestrzeń uczenia się, s. 32-47
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 46-47
Streszczenie angielskie
Temat:
Kompetencje społeczne
Uczniowie
Szkoły podstawowe
Nauczyciele
Kształcenie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02015caa#a2200397#i#4500
001 3223301575470
003 OLSZT 005
005 20240125114311.1
008 220210s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 2 %b d2020 %b d2021
046 %k 2021
100 1 %a Grześko-Nyczka, Marta. %e Autor
245 1 0 %a Kształtowanie kompetencji społecznych w szkole : %b rzeczywistość i postulaty / %c Marta Grześko-Nyczka.
260 # %c 2021.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 46-47.
520 8 %a W artykule oprócz rozważań teoretycznych zaprezentowano dane empiryczne zgromadzone na podstawie analizy źródeł wtórnych oraz wyniki autorskich wywiadów z nauczycielami, pedagogami i dyrektorami szkół podstawowych. Przedmiotem dociekań badawczych stało się poszukiwanie odpowiedzi na pytania na ile kształtowanie kompetencji społecznych uczniów w szkole podstawowej obecne jest w praktyce edukacyjnej oraz jakie są ich główne uwarunkowania.
546 %a Streszczenie angielskie.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Szkoły podstawowe
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Kształcenie
655 9 %a Raport z badań
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Szkoła jako przestrzeń uczenia się, %w (OLSZT 005)3223301573126 %g s. 32-47 %z ISBN 9788382700381
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301575470 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule oprócz rozważań teoretycznych zaprezentowano dane empiryczne zgromadzone na podstawie analizy źródeł wtórnych oraz wyniki autorskich wywiadów z nauczycielami, pedagogami i dyrektorami szkół podstawowych. Przedmiotem dociekań badawczych stało się poszukiwanie odpowiedzi na pytania na ile kształtowanie kompetencji społecznych uczniów w szkole podstawowej obecne jest w praktyce edukacyjnej oraz jakie są ich główne uwarunkowania.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz