Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Education of students with intellectual disabilities in the United States, China and Poland : analytical and comparative approach

propozycja biblioteki
LDR 02119caa#a2200469#i#4500
001 3223301578658
003 OLSZT 005
005 20240125114312.9
008 220216s2021####pl#||||g#####|||###|eng#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a eng %b eng %b pol
046 %k 2021
100 1 %a Aksamit, Diana. %e Autor
245 1 0 %a Education of students with intellectual disabilities in the United States, China and Poland : %b analytical and comparative approach / %c Diana Aksamit, Morgan Chitiyo, John Wheeler.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 59-60.
520 8 %a Zawiera studium porównawcze systemów kształcenia dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w dwóch najliczniejszych krajach świata (Stany Zjednoczone, Chiny) w odniesieniu do polskich modeli edukacji specjalnej.
546 %a Streszczenia angielskie i polskie.
650 9 %a Niepełnosprawność intelektualna
650 9 %a Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Kształcenie
650 9 %a Szkolnictwo specjalne
650 9 %a Polityka oświatowa
651 9 %a Stany Zjednoczone (USA)
651 9 %a Chiny
651 9 %a Polska
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Polityka, politologia, administracja publiczna
700 1 # %a Wheeler, John. %e Autor
700 1 # %a Chitiyo, Morgan. %e Autor
773 0 # %i // %t Człowiek, Niepełnosprawność, Społeczeństwo. - %w (OLSZT 005)3223201534043 %x 1734-5537 %g 2021, nr 4, s. 49-61
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301578658 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera studium porównawcze systemów kształcenia dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w dwóch najliczniejszych krajach świata (Stany Zjednoczone, Chiny) w odniesieniu do polskich modeli edukacji specjalnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz