Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Rola technologii informacyjnej w edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju

LDR 02392caa#a2200481#i#4500
001 3223301580565
003 OLSZT 005
005 20240125114312.0
008 220218s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 2 %b d2001 %b d2020
046 %k 2021
100 1 %a Ruman, Natalia Maria. %e Autor
245 1 0 %a Rola technologii informacyjnej w edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju / %c Natalia Maria Ruman.
260 # %c 2021.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
520 8 %a "Celem artykułu jest przybliżenie praktycznych założeń edukacji dla zrównoważonego rozwoju w edukacji i pokazanie stopnia ich implementacji w polskiej i austriackiej szkole wyższej na podstawie projektu PILGRIM. Szczególnie ważne jest zwrócenie uwagi na znaczenie kształtowania i promowania technologii informatycznych, pomocnych w projektach edukacyjnych, jak i podczas wszystkich zajęć, w kontekście wyzwań, jakie stawia komunikacja pomiędzy poszczególnymi placówkami oświatowymi" [ze wstępu].
546 %a Streszczenie angielskie.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Edukacja dla zrównoważonego rozwoju
650 9 %a Zastosowania multimediów w edukacji
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Design thinking
650 9 %a Szkoły wyższe
650 9 %a Szkoły średnie
650 9 %a Studenci
650 9 %a Uczniowie szkół średnich
650 9 %a Dobre praktyki
651 9 %a Wiedeń (Austria)
651 9 %a Cieszyn (woj. śląskie)
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
773 0 # %i // W: %t Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. T. 4, Edukacja zdalna w cieniu pandemii - wielogłos akademicki, %w xx005277626 %w vtls005277626 %w (RAD 015)0813302066046 %z 9788381805582 %g s. 200-213
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301580565 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"Celem artykułu jest przybliżenie praktycznych założeń edukacji dla zrównoważonego rozwoju w edukacji i pokazanie stopnia ich implementacji w polskiej i austriackiej szkole wyższej na podstawie projektu PILGRIM. Szczególnie ważne jest zwrócenie uwagi na znaczenie kształtowania i promowania technologii informatycznych, pomocnych w projektach edukacyjnych, jak i podczas wszystkich zajęć, w kontekście wyzwań, jakie stawia komunikacja pomiędzy poszczególnymi placówkami oświatowymi" [ze wstępu].

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form