Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Postawy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej wobec inkluzji edukacyjnej a dostosowanie społeczne uczniów z niepełnosprawnością

Автори:
Mudło-Głagolska, Karolina
Повна назва:
Postawy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej wobec inkluzji edukacyjnej a dostosowanie społeczne uczniów z niepełnosprawnością / Karolina Mudło-Głagolska
Шукати в:
Szkoła Specjalna. - 2021, nr 4, s. 255-268
Зауваження:
Bibliografia na stronach 265-267
Streszczenie angielskie
Тема:
Edukacja włączająca
Nauczyciele nauczania początkowego
Postawy
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Dziecko z niepełnosprawnością
Adaptacja społeczna
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Жанр / Форма:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 02179caa#a2200433#i#4500
001 3223301582304
003 OLSZT 005
005 20240125114312.2
008 220226s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2021
100 1 %a Mudło-Głagolska, Karolina. %e Autor
245 1 0 %a Postawy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej wobec inkluzji edukacyjnej a dostosowanie społeczne uczniów z niepełnosprawnością / %c Karolina Mudło-Głagolska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 265-267.
520 8 %a Zawiera opis i wyniki badania, którego celem było określenie zależności między postawami nauczycieli wobec edukacji włączającej a dostosowaniem społecznym uczniów z niepełnosprawnością. Badanie przeprowadzono na 79 nauczycielkach nauczania początkowego ze szkół ogólnodostępnych i mających w swojej klasie ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
520 8 %a Zawiera 1 tabelę.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Postawy
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Adaptacja społeczna
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %x 0137-818X %g 2021, nr 4, s. 255-268
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301582304 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera opis i wyniki badania, którego celem było określenie zależności między postawami nauczycieli wobec edukacji włączającej a dostosowaniem społecznym uczniów z niepełnosprawnością. Badanie przeprowadzono na 79 nauczycielkach nauczania początkowego ze szkół ogólnodostępnych i mających w swojej klasie ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.

Zawiera 1 tabelę.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр