Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja zdalna podczas pandemii COVID-19 uczniów i uczennic z lekką niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w opinii nauczycieli i nauczycielek

Autorzy:
Buchnat, Marzena
Wojciechowska, Aneta (pedagogika)
Tytuł pełny:
Edukacja zdalna podczas pandemii COVID-19 uczniów i uczennic z lekką niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w opinii nauczycieli i nauczycielek / Marzena Buchnat, Aneta Wojciechowska
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2021, nr 5, s. 334-346
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 344-346
Streszczenie angielskie
Temat:
Nauczanie na odległość
Nauczyciele
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Dziecko autystyczne
COVID-19
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02382caa#a2200445#i#4500
001 3223301582311
003 OLSZT 005
005 20240125114312.0
008 220226s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2021
100 1 %a Buchnat, Marzena. %e Autor
245 1 0 %a Edukacja zdalna podczas pandemii COVID-19 uczniów i uczennic z lekką niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w opinii nauczycieli i nauczycielek / %c Marzena Buchnat, Aneta Wojciechowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 344-346.
520 8 %a Zawiera opis i wyniki badań autorek, których celem było określenie ewentualnych problemów uczniów z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu podczas edukacji zdalnej spowodowanej pandemią COVID-19 w opinii nauczycieli i nauczycielek ich uczących. Badanie polegało na udzieleniu odpowiedzi na pytania zawarte w ankiecie internetowej.
520 8 %a Zawiera 4 tabele prezentujące wyniki przeprowadzonych badań.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Nauczanie na odległość
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a COVID-19
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Wojciechowska, Aneta %c (pedagogika). %e Autor
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %x 0137-818X %g 2021, nr 5, s. 334-346
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301582311 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera opis i wyniki badań autorek, których celem było określenie ewentualnych problemów uczniów z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu podczas edukacji zdalnej spowodowanej pandemią COVID-19 w opinii nauczycieli i nauczycielek ich uczących. Badanie polegało na udzieleniu odpowiedzi na pytania zawarte w ankiecie internetowej.

Zawiera 4 tabele prezentujące wyniki przeprowadzonych badań.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz