Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zapobiec wykluczeniu : rola terapeutów i rodziców we włączaniu dziecka z niepełnosprawnością do systemu edukacji

Autorzy:
Gałkowska, Monika (pedagogika)
Kruś-Kubaszewska, Katarzyna
Tytuł pełny:
Zapobiec wykluczeniu : rola terapeutów i rodziców we włączaniu dziecka z niepełnosprawnością do systemu edukacji / Monika Gałkowska, Katarzyna Kruś-Kubaszewska
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2021, nr 5, s. 370-386
Uwagi:
Bibliografia na stronach 383-386
Streszczenie angielskie
Temat:
Edukacja włączająca
Dziecko z niepełnosprawnością
Rodzice
Nauczyciele
Współdziałanie
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02374caa#a2200409#i#4500
001 3223301582313
003 OLSZT 005
005 20240125114312.8
008 220226s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2021
100 1 %a Gałkowska, Monika %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Zapobiec wykluczeniu : %b rola terapeutów i rodziców we włączaniu dziecka z niepełnosprawnością do systemu edukacji / %c Monika Gałkowska, Katarzyna Kruś-Kubaszewska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 383-386.
520 8 %a Zawiera: Edukacja dzieci z niepełnosprawnością ; Wybór edukacji włączającej - motywy rodziców ; Oczekiwania wobec nauczycieli i specjalistów ; Obawy rodziców przed wyborem edukacji włączającej dla dziecka ; Rola rodziców w edukacji włączającej i ich działania na rzecz skutecznego włączania dziecka do systemu edukacji ; Obawy i trudności nauczycieli i specjalistów związane z integracją ; Działania nauczycieli i specjalistów we włączaniu dziecka z niepełnosprawnością do edukacji ; Działania nauczycieli i specjalistów wobec rodziców dzieci z niepełnosprawnością ; Rodzice i terapeuta - droga efektywnej współpracy ; Zagrożenia kształcenia integracyjnego i włączającego.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Współdziałanie
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
700 1 # %a Kruś-Kubaszewska, Katarzyna. %e Autor
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %x 0137-818X %g 2021, nr 5, s. 370-386
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301582313 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Edukacja dzieci z niepełnosprawnością ; Wybór edukacji włączającej - motywy rodziców ; Oczekiwania wobec nauczycieli i specjalistów ; Obawy rodziców przed wyborem edukacji włączającej dla dziecka ; Rola rodziców w edukacji włączającej i ich działania na rzecz skutecznego włączania dziecka do systemu edukacji ; Obawy i trudności nauczycieli i specjalistów związane z integracją ; Działania nauczycieli i specjalistów we włączaniu dziecka z niepełnosprawnością do edukacji ; Działania nauczycieli i specjalistów wobec rodziców dzieci z niepełnosprawnością ; Rodzice i terapeuta - droga efektywnej współpracy ; Zagrożenia kształcenia integracyjnego i włączającego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz