Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Zabawy wspierające integrację dzieci w grupie świetlicowej

Authors:
Kozińska-Rychner, Małgorzata
Full title:
Zabawy wspierające integrację dzieci w grupie świetlicowej / Małgorzata Kozińska-Rychner
Search in:
Świetlica w Szkole. - 2021, nr 6, s. 22-24
Subject:
Świetlice szkolne
Praca pozalekcyjna
Zabawy integracyjne
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01411caa#a2200313#i#4500
001 3223301585699
003 OLSZT 005
005 20240125114312.9
008 220309s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Kozińska-Rychner, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Zabawy wspierające integrację dzieci w grupie świetlicowej / %c Małgorzata Kozińska-Rychner.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Wychowawcy świetlic
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera przykłady gier integracyjnych: Talk show ; Niezwykłe karty ; Pierścień ; Rolnik i marchewki ; Samoloty ; Czyja noga, czyja ręka?
650 9 %a Świetlice szkolne
650 9 %a Praca pozalekcyjna
650 9 %a Zabawy integracyjne
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Świetlica w Szkole. - %w (OLSZT 005)3222400294327 %x 1897-9890 %g 2021, nr 6, s. 22-24
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301585699 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera przykłady gier integracyjnych: Talk show ; Niezwykłe karty ; Pierścień ; Rolnik i marchewki ; Samoloty ; Czyja noga, czyja ręka?

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form