Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Gry świetlicowe rozwijające koncentrację i pamięć

Authors:
Hryniewiecka-Pająk, Anna
Full title:
Gry świetlicowe rozwijające koncentrację i pamięć / Anna Hryniewiecka-Pająk
Search in:
Świetlica w Szkole. - 2021, nr 6, s. 20-21
Subject:
Świetlice szkolne
Praca pozalekcyjna
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Gry i zabawy
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01369caa#a2200313#i#4500
001 3223301586792
003 OLSZT 005
005 20240125114312.6
008 220309s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Hryniewiecka-Pająk, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Gry świetlicowe rozwijające koncentrację i pamięć / %c Anna Hryniewiecka-Pająk.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Wychowawcy świetlic
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera 16 przykładów gier i zabaw rozwijających koncentrację i uwagę dziecka do wykorzystania podczas zajęć świetlicowych.
650 9 %a Świetlice szkolne
650 9 %a Praca pozalekcyjna
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Gry i zabawy
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Świetlica w Szkole. - %w (OLSZT 005)3222400294327 %x 1897-9890 %g 2021, nr 6, s. 20-21
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301586792 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera 16 przykładów gier i zabaw rozwijających koncentrację i uwagę dziecka do wykorzystania podczas zajęć świetlicowych.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form