Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Język inkluzywny na zajęciach języka polskiego : jak kształtować w uczniach postawę otwartości i dbać o edukację włączającą?

Authors:
Wrześniewska-Pietrzak, Marta
Full title:
Język inkluzywny na zajęciach języka polskiego : jak kształtować w uczniach postawę otwartości i dbać o edukację włączającą? / Maria Wrześniewska-Pietrzak
Search in:
Polonistyka. - 2022, nr 2, s. 55-58
Subject:
Język polski (przedmiot szkolny)
Retoryka
Edukacja włączająca
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01364caa#a2200313#i#4500
001 3223301593697
003 OLSZT 005
005 20240125114313.6
008 220404s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Wrześniewska-Pietrzak, Marta. %e Autor
245 1 0 %a Język inkluzywny na zajęciach języka polskiego : %b jak kształtować w uczniach postawę otwartości i dbać o edukację włączającą? / %c Maria Wrześniewska-Pietrzak.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
388 # %a 2001-
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Retoryka
650 9 %a Edukacja włączająca
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %x 0551-3707 %g 2022, nr 2, s. 55-58
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301593697 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form