Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Wspomaganie rozwoju dzieci z zespołem CHARGE

Authors:
Kaczan, Teresa
Śmigiel, Robert
Full title:
Wspomaganie rozwoju dzieci z zespołem CHARGE / Teresa Kaczan, Robert Śmigiel
Publication Year:
2022
Search in:
Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju u dzieci z chorobami genetycznymi, s. 79-87
Notes:
Bibliografia na stronie 87
Subject:
Wczesna interwencja
Rozwój psychofizyczny dziecka
Zespół CHARGE
Terapia logopedyczna
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Medycyna i zdrowie
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01303caa#a2200337#i#4500
001 3223301598977
003 OLSZT 005
005 20240125114314.4
008 220419s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2012
100 1 %a Kaczan, Teresa. %e Autor
245 1 0 %a Wspomaganie rozwoju dzieci z zespołem CHARGE / %c Teresa Kaczan, Robert Śmigiel.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 87.
650 9 %a Wczesna interwencja
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Zespół CHARGE
650 9 %a Terapia logopedyczna
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Medycyna i zdrowie
700 1 # %a Śmigiel, Robert. %e Autor
773 0 # %i // W: %t Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju u dzieci z chorobami genetycznymi, %w vtls005324956 %w (RZESZ 005)0263302370492 %z 9788366990890 %g s. 79-87
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301598977 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form