Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Jak sobie radzić z różnicami poglądowymi i etnicznymi w szkole i integrować multikulturową klasę?

Автори:
Wnęk, Marcelina
Повна назва:
Jak sobie radzić z różnicami poglądowymi i etnicznymi w szkole i integrować multikulturową klasę? / Marcelina Wnęk
Шукати в:
Głos Pedagogiczny. - 2022, nr 131, s. 16-19
Зауваження:
Bibliografia na stronie 19
Тема:
Wielokulturowość
Klasa szkolna (socjologia)
Integracja społeczna
Edukacja międzykulturowa
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Жанр / Форма:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01845caa#a2200349#i#4500
001 3223301599718
003 OLSZT 005
005 20240125114314.9
008 220427s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Wnęk, Marcelina. %e Autor
245 1 0 %a Jak sobie radzić z różnicami poglądowymi i etnicznymi w szkole i integrować multikulturową klasę? / %c Marcelina Wnęk.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 19.
520 8 %a Zawiera: Jak dzieci reagują na bieżącą sytuację? ; Krzywdzące działanie stereotypów ; Przed jakimi trudnościami staje nauczyciel? ; Jak pracować w sytuacji napięć w klasie? ; Jak przeprowadzić trening wnioskowania moralnego? ; Jak rozwijać szacunek dla różnic kulturowych? ; Pytania, które łączą.
650 9 %a Wielokulturowość
650 9 %a Klasa szkolna (socjologia)
650 9 %a Integracja społeczna
650 9 %a Edukacja międzykulturowa
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2022, nr 131, s. 16-19
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301599718 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Jak dzieci reagują na bieżącą sytuację? ; Krzywdzące działanie stereotypów ; Przed jakimi trudnościami staje nauczyciel? ; Jak pracować w sytuacji napięć w klasie? ; Jak przeprowadzić trening wnioskowania moralnego? ; Jak rozwijać szacunek dla różnic kulturowych? ; Pytania, które łączą.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр