Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Rodzaj i edukacja : feministyczne interpretatacje fenomenu 'zadomowienia' i 'obcości' nauczycieli i uczniów w przestrzeni szkolnej liceum ogólnokształcącego

library suggestion
LDR 01960caa#a2200505#i#4500
001 3223301602752
003 OLSZT 005
005 20240125114314.2
008 220502s2005####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2005
100 1 %a Kopciewicz, Lucyna %d (1972- ). %e Autor
245 1 0 %a Rodzaj i edukacja : %b feministyczne interpretatacje fenomenu 'zadomowienia' i 'obcości' nauczycieli i uczniów w przestrzeni szkolnej liceum ogólnokształcącego / %c Lucyna Kopciewicz.
260 # %c 2005.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 169.
600 1 9 %a Bourdieu, Pierre %d (1930-2002)
650 9 %a Nauczyciele szkół średnich
650 9 %a Uczniowie szkół średnich
650 9 %a Socjologia edukacji
650 9 %a Relacje międzygrupowe
650 9 %a Mężczyzna
650 9 %a Kobieta
650 9 %a Chłopcy
650 9 %a Dziewczęta
650 9 %a Spostrzeganie społeczne
650 9 %a Seksizm
650 9 %a Autorytet
650 9 %a Erotyzm
650 9 %a Stereotyp
650 9 %a Habitus (socjologia)
651 9 %a Polska
651 9 %a Gdańsk (woj. pomorskie ; okolice)
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Przetrwanie i rozwój jako niezbywalne powinności wychowania, %w (OLSZT 005)3223301602732 %z 8389518325 %g s. 151-169
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301602752 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form