Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie metody storytellingu na lekcjach języka obcego jako narzędzia edukacyjnego wprowadzającego w świat wartości : przeplatane opowieściami przykłady z własnej praktyki pedagogicznej z uczniami klas IV-VIII szkoły podstawowej

Autorzy:
Winko-Rubio, Katarzyna B
Tytuł pełny:
Wykorzystanie metody storytellingu na lekcjach języka obcego jako narzędzia edukacyjnego wprowadzającego w świat wartości : przeplatane opowieściami przykłady z własnej praktyki pedagogicznej z uczniami klas IV-VIII szkoły podstawowej / Katarzyna B. Winko-Rubio
Szukaj w:
Wychowanie na co Dzień. - 2020, nr 1/2, s. 20-24
Uwagi:
Bibliografia na stronie 24
Streszczenie angielskie
Temat:
Storytelling
Wartość
Kształcenie
Nauczanie języków obcych
Neurolingwistyka
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma naukowego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02237caa#a2200373#i#4500
001 3223301609523
003 OLSZT 005
005 20240125114315.7
008 220519s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Winko-Rubio, Katarzyna B. %e Autor
245 1 0 %a Wykorzystanie metody storytellingu na lekcjach języka obcego jako narzędzia edukacyjnego wprowadzającego w świat wartości : %b przeplatane opowieściami przykłady z własnej praktyki pedagogicznej z uczniami klas IV-VIII szkoły podstawowej / %c Katarzyna B. Winko-Rubio.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 24.
520 8 %a Zawiera: Aksjologia - dlaczego tak ważna szczególnie dziś ; Aksjologia jako nauka o człowieczeństwie ; Storytelling jako najstarsze narzędzie oddziaływań wychowawczych czyli powrót do źródeł ; Opowieści Stanisława Vincenza jako przykład twórczości będącej nośnikiem ponadczasowych, uniwersalnych wartości - "prawd starowieku" ; Głód opowieści głodem relacji ; Opowieści jako narzędzie w edukacji emocjonalnej ; Cel, metoda, rezultat czyli jak poprzez opowieści skutecznie wprowadzać ucznia w świat ogólnoludzkich wartości - próba podsumowania.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Storytelling
650 9 %a Wartość
650 9 %a Kształcenie
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Neurolingwistyka
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Wychowanie na co Dzień. - %w (OLSZT 005)3222400294070 %x 1230-7785 %g 2020, nr 1/2, s. 20-24
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301609523 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Aksjologia - dlaczego tak ważna szczególnie dziś ; Aksjologia jako nauka o człowieczeństwie ; Storytelling jako najstarsze narzędzie oddziaływań wychowawczych czyli powrót do źródeł ; Opowieści Stanisława Vincenza jako przykład twórczości będącej nośnikiem ponadczasowych, uniwersalnych wartości - "prawd starowieku" ; Głód opowieści głodem relacji ; Opowieści jako narzędzie w edukacji emocjonalnej ; Cel, metoda, rezultat czyli jak poprzez opowieści skutecznie wprowadzać ucznia w świat ogólnoludzkich wartości - próba podsumowania.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz