Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Filozofia konstruktywizmu a modele dydaktyczne Bruce'a Joyce'a w kontekście strategii nowoczesnego nauczania

Autorzy:
Czapla, Małgorzata
Tytuł pełny:
Filozofia konstruktywizmu a modele dydaktyczne Bruce'a Joyce'a w kontekście strategii nowoczesnego nauczania / Małgorzata Czapla
Rok wydania:
2020
Szukaj w:
Edukacja XXI wieku, s. 227-240
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 239-240
Temat:
Joyce, Bruce R.
Nauczanie
Konstruktywizm (filozofia)
Filozofia edukacji
Edukacja i pedagogika
Filozofia i etyka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01644caa#a2200397#i#4500
001 3223301610530
003 OLSZT 005
005 20240125114315.9
008 220520s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
024 7 # %a https:/doi.org./10.12797/9788381381314 %2 doi
035 %a (PL)b1000000730339
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911545155305606
035 %a 991052740081305066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Czapla, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Filozofia konstruktywizmu a modele dydaktyczne Bruce'a Joyce'a w kontekście strategii nowoczesnego nauczania / %c Małgorzata Czapla.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 239-240.
600 1 7 %a Joyce, Bruce R. %2 DBN
650 7 %a Nauczanie %2 DBN
650 7 %a Konstruktywizm (filozofia) %2 DBN
650 7 %a Filozofia edukacji %2 DBN
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Filozofia i etyka
773 0 # %i // W: %t Edukacja XXI wieku, %w (PL)b1000000701784 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911530346205606 %w 991052731315905066 %g s. 227-240 %z ISBN 9788381381314
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301610530 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz