Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Meandry kształcenia specjalnego w okresie Dwudziestolecia Międzywojennego

Autorzy:
Kulbaka, Jacek
Tytuł pełny:
Meandry kształcenia specjalnego w okresie Dwudziestolecia Międzywojennego / Jacek Kulbaka
Rok wydania:
2018
Szukaj w:
Innowacyjność i trwanie w pedagogice specjalnej, s. 11-31
Uwagi:
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 27-31
Streszczenie angielskie
Temat:
Pedagogika specjalna
Szkolnictwo specjalne
Organizacja oświaty
Polityka oświatowa
Polska
Edukacja i pedagogika
Historia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02231caa#a2200433#i#4500
001 3223301611507
003 OLSZT 005
005 20240125114315.1
008 220526s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 2 %b d1918 %b d1939
046 %k 2018
100 1 %a Kulbaka, Jacek. %e Autor
245 1 0 %a Meandry kształcenia specjalnego w okresie Dwudziestolecia Międzywojennego / %c Jacek Kulbaka.
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 27-31.
520 8 %a "Artykuł stanowi próbę zobrazowania genezy, sytuacji i kierunków rozbudowy szkolnictwa specjalnego dla dzieci »specjalnej troski« w okresie Dwudziestolecia Międzywojennego. Autor starał się scharakteryzować sytuację szkolnictwa dla: moralnie zaniedbanych (społecznie niedostosowanych), upośledzonych umysłowo (z niepełnosprawnością intelektualną), niewidomych i głuchoniemych (niesłyszących). W tekście uwzględniono aspekty polityki edukacyjnej, tematykę zjazdów nauczycielskich, akty normatywne, działalność osób zasłużonych dla kształcenia specjalnego i inne" [Streszczenie].
546 %a Streszczenie angielskie.
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1918-1939
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Szkolnictwo specjalne
650 9 %a Organizacja oświaty
650 9 %a Polityka oświatowa
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Historia
773 0 # %i // W: %t Innowacyjność i trwanie w pedagogice specjalnej, %w xx004518935 %w (NUKAT)vtls004518935 %z 9788395139154 %g s. 11-31
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301611507 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"Artykuł stanowi próbę zobrazowania genezy, sytuacji i kierunków rozbudowy szkolnictwa specjalnego dla dzieci »specjalnej troski« w okresie Dwudziestolecia Międzywojennego. Autor starał się scharakteryzować sytuację szkolnictwa dla: moralnie zaniedbanych (społecznie niedostosowanych), upośledzonych umysłowo (z niepełnosprawnością intelektualną), niewidomych i głuchoniemych (niesłyszących). W tekście uwzględniono aspekty polityki edukacyjnej, tematykę zjazdów nauczycielskich, akty normatywne, działalność osób zasłużonych dla kształcenia specjalnego i inne" [Streszczenie].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz