Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wychowawcy a czas epidemii : o znaczeniu wspierania psychicznego uczniów przez nauczycieli w świetle badań

Autorzy:
Grzelak, Agnieszka (1967- )
Tytuł pełny:
Wychowawcy a czas epidemii : o znaczeniu wspierania psychicznego uczniów przez nauczycieli w świetle badań / Agnieszka Grzelak
Szukaj w:
Remedium 2022, nr 3, s. 19-21
Temat:
COVID-19
Epidemie
Uczniowie
Wychowanie
Pomoc psychologiczna
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma psychologicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01803caa#a2200349#i#4500
001 3223301612694
003 OLSZT 005
005 20240125114315.3
008 220527s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Grzelak, Agnieszka %d (1967- ). %e Autor
245 1 0 %a Wychowawcy a czas epidemii : %b o znaczeniu wspierania psychicznego uczniów przez nauczycieli w świetle badań / %c Agnieszka Grzelak.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Autorka w artykule podsumowuje wyniki raportu IPZIN "Jak wspierać uczniów po roku epidemii?", który stwierdza zaburzoną równowagę między przewartościowanym nauczaniem a niedowartościowanym wychowaniem, które należy uzupełniać o profilaktykę i to wspieranie nie powinno mieć charakteru tymczasowego, lecz powinno pozostać jako trwała zmiana.
650 9 %a COVID-19
650 9 %a Epidemie
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Pomoc psychologiczna
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma psychologicznego
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Remedium %w (OLSZT 005)3222400294499 %x 1230-7769 %g 2022, nr 3, s. 19-21
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301612694 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Autorka w artykule podsumowuje wyniki raportu IPZIN "Jak wspierać uczniów po roku epidemii?", który stwierdza zaburzoną równowagę między przewartościowanym nauczaniem a niedowartościowanym wychowaniem, które należy uzupełniać o profilaktykę i to wspieranie nie powinno mieć charakteru tymczasowego, lecz powinno pozostać jako trwała zmiana.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz