Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Między linearnością a klikaniem : o społecznych konstrukcjach podejść do uczenia się

Autorzy:
Klichowski, Michał
Tytuł pełny:
Między linearnością a klikaniem : o społecznych konstrukcjach podejść do uczenia się / Michał Klichowski
Rok wydania:
2012
Wydawca:
Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls"
ISBN:
9788378501176
Opis fizyczny:
240 stron : ilustracje ; 25 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Książka na podstawie rozprawy doktorskiej pt.: Społeczne konstrukcje podejść do uczenia się : między kulturą linearną a kulturą klikania (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Poznań, 2012.)
Bibliografia, netografia na stronach 197-219
Streszczenie angielskie
Temat:
Uczenie się
Motywacja
Zainteresowania
Młodzież
Neurobiologia
Konstruktywizm społeczny
Kapitał kulturowy
Socjologia wiedzy
Psychologia nauczania
Metody badawcze
Raport z badań
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Współtwórcy:
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03629cam#a2200577#i#4500
001 3223301623258
003 OLSZT 005
005 20240125114316.4
008 220624s2012####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788378501176
035 %a PPBP13003482
040 %a Pozn PBP/WS %c Pozn PBP/WS %d Pozn PBP/WS %d Pozn PBP/KP %d Pozn PBP/BB %d Pozn PBP/NM %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
045 0 %b 2009
046 %k 2012
100 1 %a Klichowski, Michał. %e Autor
245 1 0 %a Między linearnością a klikaniem : %b o społecznych konstrukcjach podejść do uczenia się / %c Michał Klichowski.
246 3 # %a O społecznych konstrukcjach podejść do uczenia się
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls", %c 2012.
300 %a 240 stron : %b ilustracje ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
500 %a Książka na podstawie rozprawy doktorskiej pt.: Społeczne konstrukcje podejść do uczenia się : między kulturą linearną a kulturą klikania (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Poznań, 2012.).
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 197-219.
520 8 %a "Czym jest uczenie się człowieka? Dlaczego ludzie uczą się w różny sposób? Czy sytuacja społeczna może kształtować podejścia do uczenia się? Czy podejścia do uczenia się mogą mieć konstytucję historyczną? Jak podejście do uczenia się wpływa na kształt ludzkiej biografii? Próba odpowiedzi na pytania stanowiła cel tej książki. W książce postawiono hipotezę zakładającą, że podejścia do uczenia się są konstruowane społecznie. Procedurą sprawdzenia tej hipotezy była analiza sposobów uczenia się (rodzajów podejść do uczenia się) młodzieży posiadającej odmienny kapitał kulturowy. Książka stanowi rodzaj projektu ukierunkowanego na inne odczytanie teorii uczenia się. Inne, bo z jednej strony socjologiczne, z drugiej natomiast wykorzystujące bardzo rzadko stosowane w pedagogice narzędzie – autorski program komputerowy. Jest ona także pewną próbą odejścia od konwencji pisania o uczeniu się. Najważniejszym wnioskiem książki jest potwierdzenie stawianej w niej hipotezy. Podejścia do uczenia się są konstruowane społecznie – większość młodzieży o niskim kapitale kulturowym uczy się w sposób linearny, natomiast większość tej o wysokim – klikany" [https://www.impulsoficyna.com.pl].
546 %a Streszczenie angielskie
648 9 %a 2001-
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Motywacja
650 9 %a Zainteresowania
650 9 %a Młodzież
650 9 %a Neurobiologia
650 9 %a Konstruktywizm społeczny
650 9 %a Kapitał kulturowy
650 9 %a Socjologia wiedzy
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Raport z badań
655 9 %a Opracowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301623258 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7850-117-6

"Czym jest uczenie się człowieka? Dlaczego ludzie uczą się w różny sposób? Czy sytuacja społeczna może kształtować podejścia do uczenia się? Czy podejścia do uczenia się mogą mieć konstytucję historyczną? Jak podejście do uczenia się wpływa na kształt ludzkiej biografii? Próba odpowiedzi na pytania stanowiła cel tej książki. W książce postawiono hipotezę zakładającą, że podejścia do uczenia się są konstruowane społecznie. Procedurą sprawdzenia tej hipotezy była analiza sposobów uczenia się (rodzajów podejść do uczenia się) młodzieży posiadającej odmienny kapitał kulturowy. Książka stanowi rodzaj projektu ukierunkowanego na inne odczytanie teorii uczenia się. Inne, bo z jednej strony socjologiczne, z drugiej natomiast wykorzystujące bardzo rzadko stosowane w pedagogice narzędzie – autorski program komputerowy. Jest ona także pewną próbą odejścia od konwencji pisania o uczeniu się. Najważniejszym wnioskiem książki jest potwierdzenie stawianej w niej hipotezy. Podejścia do uczenia się są konstruowane społecznie – większość młodzieży o niskim kapitale kulturowym uczy się w sposób linearny, natomiast większość tej o wysokim – klikany" [https://www.impulsoficyna.com.pl].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 184188
Sygnatura:
W 184188 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz