Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklamy społeczne towarzyszące igrzyskom paraolimpijskim : od superbohatera do zwykłego człowieka

Autorzy:
Sahaj, Tomasz (1966- )
Tytuł pełny:
Reklamy społeczne towarzyszące igrzyskom paraolimpijskim : od superbohatera do zwykłego człowieka / Tomasz Sahaj
Szukaj w:
Człowiek, Niepełnosprawność, Społeczeństwo. - 2022, nr 1, s. 99-122
Uwagi:
Bibliografia na stronach 117-122
Streszczenie angielskie
Temat:
Osoby z niepełnosprawnością
Sport
Reklama społeczna
Wizerunek medialny
Kreowanie wizerunku
Socjologia i społeczeństwo
Psychologia
Media i komunikacja społeczna
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01836caa#a2200409#i#4500
001 3223301623357
003 OLSZT 005
005 20240125114316.7
008 220623s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2022
100 1 %a Sahaj, Tomasz %d (1966- ). %e Autor
245 1 0 %a Reklamy społeczne towarzyszące igrzyskom paraolimpijskim : %b od superbohatera do zwykłego człowieka / %c Tomasz Sahaj.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 117-122.
520 8 %a W ramach badań autor analizował obrazy medialne towarzyszące igrzyskom paraolimpijskim, poczynając od Pekinu 2008 (poprzez: Londyn 2012, Soczi 2014, Rio 2016, Pjongczang 2018, Tokio 2020/2021) a kończąc na Pekinie 2022.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Osoby z niepełnosprawnością
650 9 %a Sport
650 9 %a Reklama społeczna
650 9 %a Wizerunek medialny
650 9 %a Kreowanie wizerunku
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
658 %a Media i komunikacja społeczna
773 0 # %i // %t Człowiek, Niepełnosprawność, Społeczeństwo. - %w (OLSZT 005)3223201534043 %x 1734-5537 %g 2022, nr 1, s. 99-122
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301623357 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W ramach badań autor analizował obrazy medialne towarzyszące igrzyskom paraolimpijskim, poczynając od Pekinu 2008 (poprzez: Londyn 2012, Soczi 2014, Rio 2016, Pjongczang 2018, Tokio 2020/2021) a kończąc na Pekinie 2022.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz