Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trudne dziecko : praca terapeutyczna z uczniem ze spektrum autyzmu

Autorzy:
Pacan, Lucyna
Tytuł pełny:
Trudne dziecko : praca terapeutyczna z uczniem ze spektrum autyzmu / Lucyna Pacan
Rok wydania:
2020
Szukaj w:
Inny, s. 147-159
Zawartość:
  • Czym jest autyzm? Rys historyczny.
  • Podstawowe definicje.
  • Kategorie diagnostyczne.
  • Przyczyny występowania autyzmu.
  • Wybrane metody postępowania terapeutycznego w pracy z uczniem z autyzmem: Metoda ruchu rozwijającego; Terapia holding; Terapia integracji sensorycznej; Terapia behawioralna; Metoda TEACCH.

Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronie 158
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Autyzm
Diagnoza
Dziecko autystyczne
Dziecko niedostosowane społecznie
Rehabilitacja medyczna
Psychoterapia
Wychowanie
Pedagogika
Metoda Sherborne
Integracja sensoryczna
Polska
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02351caa#a2200505#i#4500
001 3223301624508
003 OLSZT 005
005 20240125114317.7
008 220630s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a (PL)b1000002332802
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912616880405606
035 %a 991052975740805066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Pacan, Lucyna. %e Autor
245 1 0 %a Trudne dziecko : %b praca terapeutyczna z uczniem ze spektrum autyzmu / %c Lucyna Pacan.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronie 158.
505 8 # %a <ul><li>Czym jest autyzm? Rys historyczny.</li><li>Podstawowe definicje.</li><li>Kategorie diagnostyczne.</li><li>Przyczyny występowania autyzmu.</li><li>Wybrane metody postępowania terapeutycznego w pracy z uczniem z autyzmem: Metoda ruchu rozwijającego; Terapia <i>holding</i>; Terapia integracji sensorycznej; Terapia behawioralna; Metoda TEACCH.</li></ul>
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Autyzm %2 DBN
650 9 %a Diagnoza
650 7 %a Dziecko autystyczne %2 DBN
650 9 %a Dziecko niedostosowane społecznie %2 DBN
650 9 %a Rehabilitacja medyczna
650 9 %a Psychoterapia %2 DBN
650 9 %a Wychowanie %2 DBN
650 9 %a Pedagogika %2 DBN
650 9 %a Metoda Sherborne
650 9 %a Integracja sensoryczna
651 7 %a Polska %2 DBN
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Inny, %w (PL)b1000000910064 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911800222405606 %w 991052880694805066 %g s. 147-159 %z ISBN 9788380955882
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301624508 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz