Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Dialog jako warunek, narzędzie i efekt metod performatywnych w edukacji

Authors:
Witerska, Kamila
Full title:
Dialog jako warunek, narzędzie i efekt metod performatywnych w edukacji / Kamila Witerska
Publication Year:
2021
Search in:
Szkoła jako przestrzeń budowania edukacyjnego dialogu, s. 35-47
Notes:
Bibliografia na stronach 46-47
Streszczenie angielskie
Subject:
Dialog
Komunikacja interpersonalna
Metody nauczania
Drama (pedagogika)
Metoda projektów
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje naukowe
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01409caa#a2200349#i#4500
001 3223301627463
003 OLSZT 005
005 20240125114317.6
008 220712s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2021
100 1 %a Witerska, Kamila. %e Autor
245 1 0 %a Dialog jako warunek, narzędzie i efekt metod performatywnych w edukacji / %c Kamila Witerska.
260 # %c 2021.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 46-47.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Dialog
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Drama (pedagogika)
650 9 %a Metoda projektów
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Szkoła jako przestrzeń budowania edukacyjnego dialogu, %w xx005358811 %w (NUKAT)vtls005358811 %w 1323302241451 %w (RAD 015)0813302127931 %z 9788382700398 %g s. 35-47
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301627463 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form