Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wsparcie terapeutyczne ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w szkole integracyjnej i włączającej : procedura interwencji na podstawie praktyki opartej na dowodach (Evidence-Based Practice)

Autorzy:
Bombińska-Domżał, Anna
Tytuł pełny:
Wsparcie terapeutyczne ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w szkole integracyjnej i włączającej : procedura interwencji na podstawie praktyki opartej na dowodach (Evidence-Based Practice) / Anna Bombińska-Domżał
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2022, nr 2, s. 96-113
Uwagi:
Bibliografia na stronach 109-113
Streszczenie angielskie
Temat:
Dziecko autystyczne
Uczniowie
Praktyka psychologiczna oparta na dowodach empirycznych
Kształcenie integracyjne
Edukacja włączająca
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02409caa#a2200421#i#4500
001 3223301630064
003 OLSZT 005
005 20240125114317.5
008 220720s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2022
100 1 %a Bombińska-Domżał, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Wsparcie terapeutyczne ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w szkole integracyjnej i włączającej : %b procedura interwencji na podstawie praktyki opartej na dowodach (Evidence-Based Practice) / %c Anna Bombińska-Domżał.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 109-113.
520 8 %a Zawiera: Włączanie uczniów z ASD ; Metody i techniki terapeutyczne stosowane w pracy z dzieckiem z ASD w edukacji inkluzyjnej ; Metodologia badań ; Charakterystyka ucznia z ASD poddanego interwencji terapeutycznej ; Wsparcie terapeutyczne dziecka z ASD w zespole klasowym - analiza wyników badań ; Dyskusja i wnioski.
520 8 %a Zawiera 2 tabele.
520 8 %a Zawiera opis i omówienie badań, których celem była analiza mocnych stron i ograniczeń w funkcjonowaniu ucznia z ASD oraz wprowadzenie w tok zajęć dydaktycznych takich technik terapeutycznych, które wzmocniłyby zachowania adaptacyjne/pożądane ucznia, a znacząco zniwelowały zachowania trudne, zakłócające proces uczenia się.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Praktyka psychologiczna oparta na dowodach empirycznych
650 9 %a Kształcenie integracyjne
650 9 %a Edukacja włączająca
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %x 0137-818X %g 2022, nr 2, s. 96-113
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301630064 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Włączanie uczniów z ASD ; Metody i techniki terapeutyczne stosowane w pracy z dzieckiem z ASD w edukacji inkluzyjnej ; Metodologia badań ; Charakterystyka ucznia z ASD poddanego interwencji terapeutycznej ; Wsparcie terapeutyczne dziecka z ASD w zespole klasowym - analiza wyników badań ; Dyskusja i wnioski.

Zawiera 2 tabele.

Zawiera opis i omówienie badań, których celem była analiza mocnych stron i ograniczeń w funkcjonowaniu ucznia z ASD oraz wprowadzenie w tok zajęć dydaktycznych takich technik terapeutycznych, które wzmocniłyby zachowania adaptacyjne/pożądane ucznia, a znacząco zniwelowały zachowania trudne, zakłócające proces uczenia się.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz