Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Design thinking dla edukatorów

Autorzy:
Grocholiński, Piotr
Just, Monika
Kołodziejczak, Małgorzata (zarządzanie)
Michalska-Dominiak, Beata
Michalska-Żyła, Agnieszka
Tytuł pełny:
Design thinking dla edukatorów / Piotr Grocholiński, Monika Just, Małgorzata Kołodziejczyk, Beata Michalska-Dominiak, Agnieszka Michalska-Żyła
Rok wydania:
2021
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersyetu Łódzkiego
ISBN:
9788382205466
9788382205473
Opis fizyczny:
214 stron : ilustracje ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Bibliografia na stronach 213-214
Temat:
Design thinking
Metody nauczania
Kreatywność
Innowacje
Myślenie twórcze
Projektowanie
Zarządzanie projektami
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Publikacje fachowe
Podręcznik
Współtwórcy:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03667cam#a2200589#i#4500
001 3223301630351
003 OLSZT 005
005 20240125114317.2
008 220721s2021####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788382205466
020 %a 9788382205473 %q e-ISBN
035 %a xx005205522
035 %a (NUKAT)vtls005205522
035 %a 1323202150087
035 %a (RAD 015)0813202025507
040 %a OLSZT 003/bak %b pol %e PNN %c OLSZT 003/baks %d OLSZT 003/bak %d BPTOR %d RAD 015 %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Grocholiński, Piotr. %e Autor
245 0 0 %a Design thinking dla edukatorów / %c Piotr Grocholiński, Monika Just, Małgorzata Kołodziejczyk, Beata Michalska-Dominiak, Agnieszka Michalska-Żyła.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersyetu Łódzkiego, %c 2021.
300 %a 214 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 213-214.
520 8 %a "Intencją książki jest inspirowanie do wprowadzania metod, sposobów i takiego stylu pracy z uczniami/studentami/uczestnikami szkoleń, które wyzwalają kreatywność własną i zespołową, są wsparciem w procesie adaptacji do zmian. Jest to istotne zwłaszcza teraz, kiedy doświadczamy przełomowych sytuacji, generujących nowe problemy, do rozwiązania których brakuje gotowych recept i procedur. Punktem wyjścia do jej powstania jest przekonanie, że każda aktywność edukacyjna może być traktowana jako projekt, który dzięki swej strukturze, wykorzystanym narzędziom i technikom pozwala na realizację określonych celów i osiąganie pożądanych efektów oraz znajdowanie trafnych rozwiązań, skrojonych na miarę potrzeb. Publikacja jest wynikiem połączenia teorii z praktyką stosowania metody design thinking. Bazę stanowią naukowe inspiracje z zakresu: zarządzania, pedagogiki, psychodydaktyki, neuronauk, socjologii – jest to zatem opracowanie o charakterze interdyscyplinarnym. Krok po kroku pokazane jest, w jaki sposób przejść przez proces z wykorzystaniem metodyki design thinking (DT), jednak książka napisana jest tak, aby dać także możliwość wyboru opisanych w niej metod, narzędzi, inspiracji przydatnych w danej sytuacji, które będą wsparciem w projektach, jakie realizują czytelniczki i czytelnicy" [https://wydawnictwo.uni.lodz.pl].
650 9 %a Design thinking
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Kreatywność
650 9 %a Innowacje
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Projektowanie
650 9 %a Zarządzanie projektami
655 9 %a Podręcznik
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Just, Monika. %e Autor
700 1 # %a Kołodziejczak, Małgorzata %c (zarządzanie). %e Autor
700 1 # %a Michalska-Dominiak, Beata. %e Autor
700 1 # %a Michalska-Żyła, Agnieszka. %e Autor
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301630351 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8220-546-6
920 %a ISBN 978-83-8220-547-3 %q e-ISBN

"Intencją książki jest inspirowanie do wprowadzania metod, sposobów i takiego stylu pracy z uczniami/studentami/uczestnikami szkoleń, które wyzwalają kreatywność własną i zespołową, są wsparciem w procesie adaptacji do zmian. Jest to istotne zwłaszcza teraz, kiedy doświadczamy przełomowych sytuacji, generujących nowe problemy, do rozwiązania których brakuje gotowych recept i procedur. Punktem wyjścia do jej powstania jest przekonanie, że każda aktywność edukacyjna może być traktowana jako projekt, który dzięki swej strukturze, wykorzystanym narzędziom i technikom pozwala na realizację określonych celów i osiąganie pożądanych efektów oraz znajdowanie trafnych rozwiązań, skrojonych na miarę potrzeb. Publikacja jest wynikiem połączenia teorii z praktyką stosowania metody design thinking. Bazę stanowią naukowe inspiracje z zakresu: zarządzania, pedagogiki, psychodydaktyki, neuronauk, socjologii – jest to zatem opracowanie o charakterze interdyscyplinarnym. Krok po kroku pokazane jest, w jaki sposób przejść przez proces z wykorzystaniem metodyki design thinking (DT), jednak książka napisana jest tak, aby dać także możliwość wyboru opisanych w niej metod, narzędzi, inspiracji przydatnych w danej sytuacji, które będą wsparciem w projektach, jakie realizują czytelniczki i czytelnicy" [https://wydawnictwo.uni.lodz.pl].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 184211
Sygnatura:
W 184211 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz