Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Polski system oświaty a edukacja włączająca : bilans otwarcia 2020 w świetle raportu badawczego Ośrodka Rozwoju Edukacji

Autorzy:
Podgórska-Jachnik, Dorota
Tytuł pełny:
Polski system oświaty a edukacja włączająca : bilans otwarcia 2020 w świetle raportu badawczego Ośrodka Rozwoju Edukacji / Dorota Podgórska-Jachnik
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2022, nr 5, s. 5-16
Uwagi:
Bibliografia na stronach 15-16
Streszczenie angielskie
Temat:
Edukacja włączająca
Potrzeby edukacyjne
Organizacja oświaty
Polska
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02160caa#a2200409#i#4500
001 3223301648078
003 OLSZT 005
005 20240125114319.8
008 220922s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 2 %b d2019 %b d2020
046 %k 2022
100 1 %a Podgórska-Jachnik, Dorota. %e Autor  
245 1 0 %a Polski system oświaty a edukacja włączająca : %b bilans otwarcia 2020 w świetle raportu badawczego Ośrodka Rozwoju Edukacji / %c Dorota Podgórska-Jachnik.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 15-16.
520 8 %a Zawiera: Edukacja włączająca w Polsce - kontekst i cel podjętych badań ; Założenia raportu badawczego "Edukacja włączająca w Polsce - bilans otwarcia 2020" oraz jego struktura ; Potrzeby i zasoby polskiego systemu oświaty na rzecz edukacji włączającej w świetle Raportu - najważniejsze wnioski i rekomendacje ; Refleksje krytyczne i podsumowujące wnioski z realizacji projektu.
520 8 %a Zawiera tabelę z dwunastoma najważniejszymi wnioskami i rekomendacjami wynikającymi z raportu.
546 %a Streszczenie angielskie.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Potrzeby edukacyjne
650 9 %a Organizacja oświaty
651 9 %a Polska
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2022, nr 5, s. 5-16
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301648078 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Edukacja włączająca w Polsce - kontekst i cel podjętych badań ; Założenia raportu badawczego "Edukacja włączająca w Polsce - bilans otwarcia 2020" oraz jego struktura ; Potrzeby i zasoby polskiego systemu oświaty na rzecz edukacji włączającej w świetle Raportu - najważniejsze wnioski i rekomendacje ; Refleksje krytyczne i podsumowujące wnioski z realizacji projektu.

Zawiera tabelę z dwunastoma najważniejszymi wnioskami i rekomendacjami wynikającymi z raportu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz