Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształcenie zdalne na uczelniach wyższych - wady, zalety, rozwiązania

Autorzy:
Stawiak-Ososińska, Małgorzata
Tytuł pełny:
Kształcenie zdalne na uczelniach wyższych - wady, zalety, rozwiązania / Małgorzata Stawiak-Ososińska
Rok wydania:
2021
Szukaj w:
Uczenie się w trakcie życia, s. 161-187
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 186-187
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Epidemie
COVID-19
Nauczanie na odległość
Zastosowania internetu w edukacji
Studenci
Szkolnictwo wyższe
Organizacja oświaty
Polska
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02320caa#a2200457#i#4500
001 3223301648312
003 OLSZT 005
005 20240125114319.4
008 220921s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 2 %b d2020 %b d2021
046 %k 2021
100 1 %a Stawiak-Ososińska, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Kształcenie zdalne na uczelniach wyższych - wady, zalety, rozwiązania / %c Małgorzata Stawiak-Ososińska.
260 # %c 2021.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 186-187.
520 8 %a W artykule mówiono wyniki badań na temat efektywności i skutków psychospołecznych nauczania zdalnego przeprowadzone w 2020 i 2021 r. w różnych krajach europejskich oraz wyniki badania własnego przeprowadzonego wśród studentów I roku pedagogiki, którzy ze względu na pandemię, nigdy nie spotkali się ze sobą na zajęciach stacjonarnych. Przy wykorzystaniu metody sześciu kapeluszy myślowych Edwarda de Bono podali swoje rozwiązania otrzymanego zadania: Wyobraź sobie, że jesteś ministrem edukacji i nauki i musisz zdecydować, jak będzie wyglądała nauka od następnego roku akademickiego.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Epidemie
650 9 %a COVID-19
650 9 %a Nauczanie na odległość
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Studenci
650 9 %a Szkolnictwo wyższe
650 9 %a Organizacja oświaty
651 9 %a Polska
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Uczenie się w trakcie życia, %w vtls005328373 %w (RZESZ 005)0263302372202 %z 9788381805513 %g s. 161-187
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301648312 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule mówiono wyniki badań na temat efektywności i skutków psychospołecznych nauczania zdalnego przeprowadzone w 2020 i 2021 r. w różnych krajach europejskich oraz wyniki badania własnego przeprowadzonego wśród studentów I roku pedagogiki, którzy ze względu na pandemię, nigdy nie spotkali się ze sobą na zajęciach stacjonarnych. Przy wykorzystaniu metody sześciu kapeluszy myślowych Edwarda de Bono podali swoje rozwiązania otrzymanego zadania: Wyobraź sobie, że jesteś ministrem edukacji i nauki i musisz zdecydować, jak będzie wyglądała nauka od następnego roku akademickiego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz