Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie telefonu jako narzędzia interwencji kryzysowej

Autorzy:
Berezowska-Pogoń, Jadwiga
Tytuł pełny:
Wykorzystanie telefonu jako narzędzia interwencji kryzysowej / Jadwiga Berezowska-Pogoń
Rok wydania:
2021
Szukaj w:
Od psychologii kryzysu do interwencji kryzysowej i środowiskowej, s. 271-298
Zawartość:
Zawiera m.in.: Historia wykorzystania telefonu w pracy interwencyjnej na świecie i w Polsce ; Wypracowanie podstawowych reguł w pracy telefonów zaufania jako normy międzynarodowe ; Zalety i ograniczenia pracy interwencyjnej przez telefon ; Trudności w interwencji telefonicznej ; Przebieg, strategie i umiejętności konieczne w prawidłowej interwencji telefonicznej
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 296-297
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Telefon zaufania
Interwencja kryzysowa (psychologia)
Psychologia
Media i komunikacja społeczna
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02262caa#a2200457#i#4500
001 3223301649634
003 OLSZT 005
005 20240125114320.9
008 220927s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a (PL)b1000002644201
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912800758605606
035 %a 991053038532105066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
045 2 %b d1956 %b d2017
046 %k 2021
100 1 %a Berezowska-Pogoń, Jadwiga. %e Autor
245 1 0 %a Wykorzystanie telefonu jako narzędzia interwencji kryzysowej / %c Jadwiga Berezowska-Pogoń.
260 # %c 2021.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 296-297.
505 2 # %a Zawiera m.in.: Historia wykorzystania telefonu w pracy interwencyjnej na świecie i w Polsce ; Wypracowanie podstawowych reguł w pracy telefonów zaufania jako normy międzynarodowe ; Zalety i ograniczenia pracy interwencyjnej przez telefon ; Trudności w interwencji telefonicznej ; Przebieg, strategie i umiejętności konieczne w prawidłowej interwencji telefonicznej.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1945-1989
648 9 %a 1989-2000
648 9 %a 2001-
650 9 %a Telefon zaufania %2 DBN
650 9 %a Interwencja kryzysowa (psychologia) %2 DBN
655 9 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Psychologia
658 %a Media i komunikacja społeczna
773 0 # %i W: %t Od psychologii kryzysu do interwencji kryzysowej i środowiskowej, %g s. 271-298 %w (PL)b1000002396358 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912667552305606 %w 991016753857105067
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301649634 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz