Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Harmonia w klasie : jak integrować uczniów?

Автори:
Zając, Dorota (oświata)
Повна назва:
Harmonia w klasie : jak integrować uczniów? / Dorota Zając
Шукати в:
Życie Szkoły. - 2022, nr 7, s. 4-8
Зауваження:
Bibliografia na stronie 8
Тема:
Klasa szkolna (socjologia)
Integracja społeczna
Uczniowie
Relacje międzyludzkie
Komunikacja
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma fachowego
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01416caa#a2200361#i#4500
001 3223301649637
003 OLSZT 005
005 20240125114320.3
008 220927s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Zając, Dorota %c (oświata). %e Autor  
245 1 0 %a Harmonia w klasie : %b jak integrować uczniów? / %c Dorota Zając.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 8.
520 8 %a Artykuł zawiera: Klasowe rytuały ; Jak integrować klasę - propozycje.
650 9 %a Klasa szkolna (socjologia)
650 9 %a Integracja społeczna
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Komunikacja
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %x 0137-7310 %g 2022, nr 7, s. 4-8
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301649637 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera: Klasowe rytuały ; Jak integrować klasę - propozycje.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр