Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

O przeoczonych przestrzeniach w uczeniu się przez poszerzanie

Authors:
Ligus, Rozalia
Full title:
O przeoczonych przestrzeniach w uczeniu się przez poszerzanie / Rozalia Ligus
Publication Year:
2021
Search in:
Czasoprzestrzeń szkoły, s. 203-241
Content:
  1. Społeczno-kulturowy kontekst rozwoju małych, niepublicznych szkół po 1989 r.
  2. Perspektywy teoretyczne - czasoprzestrzeń i ekspansywne uczenie się.
  3. "Niepubliczna, mała szkoła w środowisku wielkomiejskim" - projekt badawczy, pole problemowe i przedzałożenia.
  4. "Współdziałalność" i "przestrzeniotwórczość" - wybrane wyniki badań i ich interpretacja.
  5. O przeoczonych a możliwych przestrzeniach ekspansywnego uczenia się - "każdy widzi to, co wie...".

Notes:
Bibliografia na stronach 238-241
Subject:
Szkolnictwo niepubliczne
Nauczyciele
Kompetencje zawodowe
Uczenie się ekspansywne
Czasoprzestrzeń
Organizacja
Zarządzanie oświatą
Niepowodzenia szkolne
Socjologia edukacji
Polska
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 02192caa#a2200457#i#4500
001 3223301651457
003 OLSZT 005
005 20240125114320.8
008 221001s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
045 0 %b d2015 %b d2017
046 %k 2021
100 1 %a Ligus, Rozalia. %e Autor
245 1 0 %a O przeoczonych przestrzeniach w uczeniu się przez poszerzanie / %c Rozalia Ligus.
260 # %c 2021.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 238-241.
505 8 # %a <ol><li>Społeczno-kulturowy kontekst rozwoju małych, niepublicznych szkół po 1989 r.</li><li>Perspektywy teoretyczne - czasoprzestrzeń i ekspansywne uczenie się.</li><li>"Niepubliczna, mała szkoła w środowisku wielkomiejskim" - projekt badawczy, pole problemowe i przedzałożenia.</li><li>"Współdziałalność" i "przestrzeniotwórczość" - wybrane wyniki badań i ich interpretacja.</li><li>O przeoczonych a możliwych przestrzeniach ekspansywnego uczenia się - "każdy widzi to, co wie...".</li></ol>
648 9 %a 2001-
650 9 %a Szkolnictwo niepubliczne
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Kompetencje zawodowe
650 9 %a Uczenie się ekspansywne
650 9 %a Czasoprzestrzeń
650 9 %a Organizacja
650 9 %a Zarządzanie oświatą
650 9 %a Niepowodzenia szkolne
650 9 %a Socjologia edukacji
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Czasoprzestrzeń szkoły, %w (PL)b1000001128152 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912480612805606 %w 991052969012305066 %z 9788382466751 %g s. 203-241
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301651457 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form