Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak odkręcić "dialogiczny słoik" w szkole? : chronotopowe kształtowanie relacji dialogowych w edukacji

Autorzy:
Zamorska, Beata
Długa, Kinga
Kotłowski, Grzegorz (nauczyciel)
Tytuł pełny:
Jak odkręcić "dialogiczny słoik" w szkole? : chronotopowe kształtowanie relacji dialogowych w edukacji / Beata Zamorska, Kinga Długa, Grzegorz Kotłowski
Rok wydania:
2021
Szukaj w:
Czasoprzestrzeń szkoły, s. 243-279
Uwagi:
Bibliografia na stronach 278-279
Temat:
Czasoprzestrzeń
Szkolnictwo
Dialog
Chronotop
Relacje międzyludzkie
Uczniowie szkół podstawowych
Nauczyciele języka polskiego
Język polski (przedmiot szkolny)
Myślenie twórcze
Konkursy szkolne
Metody nauczania
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł fachowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02487caa#a2200481#i#4500
001 3223301651603
003 OLSZT 005
005 20240125114320.7
008 221003s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Zamorska, Beata. %e Autor
245 1 0 %a Jak odkręcić "dialogiczny słoik" w szkole? : %b chronotopowe kształtowanie relacji dialogowych w edukacji / %c Beata Zamorska, Kinga Długa, Grzegorz Kotłowski.
260 # %c 2021.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
385 %a Nauczyciele
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 278-279.
520 8 %a "Mimo, że ramy czasoprzestrzeni warunkują działalność edukacyjną, na co dzień są niezauważalne i nierzadko pomijane w refleksji pedagogicznej. Zaintrygowani przez redaktorów podejmujemy próbę przyjrzenia się szkolnej codzienności przez kategorię czasoprzestrzeni. Wybraliśmy w tym celu dwa opisy zajęć z uczniami starszych klas szkoły podstawowej. Pierwszy przedstawia cztery lekcje języka polskiego, drugi dotyczy prowadzonego w szkole programu »Odysei Umysłu«" [s. 245].
650 9 %a Czasoprzestrzeń
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Dialog
650 9 %a Chronotop
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Nauczyciele języka polskiego
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Konkursy szkolne
650 9 %a Metody nauczania
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł fachowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Długa, Kinga. %e Autor
700 1 # %a Kotłowski, Grzegorz %c (nauczyciel). %e Autor
773 0 # %i // W: %t Czasoprzestrzeń szkoły, %w (PL)b1000001128152 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912480612805606 %w 991052969012305066 %z 9788382466751 %g s. 243-279
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301651603 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"Mimo, że ramy czasoprzestrzeni warunkują działalność edukacyjną, na co dzień są niezauważalne i nierzadko pomijane w refleksji pedagogicznej. Zaintrygowani przez redaktorów podejmujemy próbę przyjrzenia się szkolnej codzienności przez kategorię czasoprzestrzeni. Wybraliśmy w tym celu dwa opisy zajęć z uczniami starszych klas szkoły podstawowej. Pierwszy przedstawia cztery lekcje języka polskiego, drugi dotyczy prowadzonego w szkole programu »Odysei Umysłu«" [s. 245].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz