Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Myślenie krytyczne w 4 Cs : strategia nauczania od Google

LDR 01766caa#a2200397#i#4500
001 3223301653182
003 OLSZT 005
005 20240125114320.5
008 221008s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Danieluk, Maciej. %e Autor
245 1 0 %a Myślenie krytyczne w 4 Cs : %b strategia nauczania od Google / %c Maciej Danieluk.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje dydaktyczne
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera materiały z przykładowymi sytuacjami edukacyjnymi kształtujacymi rozwój umiejętności krytycznego myślenia, komunikacji, współpracy i kreatywności.
650 9 %a Aplikacja internetowa
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Krytycyzm
650 9 %a Współdziałanie
650 9 %a Kompetencje komunikacyjne
650 9 %a Kreatywność
655 9 %a Materiały pomocnicze
655 9 %a Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
773 0 # %i // %t Biblioteka w Szkole. - %w (OLSZT 005)3222400293243 %x 0867-5600 %g 2022, nr 7/8, dod. Kompetentny Nauczyciel s. 15-17
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301653182 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera materiały z przykładowymi sytuacjami edukacyjnymi kształtujacymi rozwój umiejętności krytycznego myślenia, komunikacji, współpracy i kreatywności.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form