Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Otwarte zasoby - zamknięte umysły? : o wybranych trudnościach zdobywania i przetwarzania informacji

Автори:
Borawska-Kalbarczyk, Katarzyna
Повна назва:
Otwarte zasoby - zamknięte umysły? : o wybranych trudnościach zdobywania i przetwarzania informacji / Katarzyna Borawska-Kalbarczyk
Дата публікації:
2020
Шукати в:
Cyberprzestrzeń - człowiek - edukacja. T. 5, Otwarte zasoby edukacyjne w perspektywie pedagogicznej, s. 163-180
Зміст:
Zawiera m.in.: Przemiany technologiczne współczesności a edukacja ; Kierunki przeobrażeń współczesnej edukacji ; Otwarte zasoby edukacyjne - zarys idei ; Zamknięte umysły? O trudnościach procesu przetwarzania informacji przez uczniów ; Trudności w zakresie lokalizowania źródeł informacji ; Trudności w zakresie porządkowania i wyboru informacji ; Trudności w zakresie przetwarzania informacji ; Ku mądrości - bogactwo treści, potęga intelektu
Зауваження:
Bibliografia, netografia na stronach 178-180
Тема:
Społeczeństwo informacyjne
Otwarte zasoby edukacyjne
Uczenie się
Wyszukiwanie informacji
Bariery informacyjne
Przetwarzanie informacji
Użytkownicy informacji
Uczniowie
Kompetencje informacyjne
Edukacja informacyjna
Polska
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Media i komunikacja społeczna
Жанр / Форма:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 02559caa#a2200517#i#4500
001 3223301656035
003 OLSZT 005
005 20240125114321.4
008 221014s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a (PL)b1000002328409
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912614700005606
035 %a 991052973856905066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
045 2 %b d2001 %b d2020
046 %k 2020
100 1 %a Borawska-Kalbarczyk, Katarzyna %e Autor
245 1 0 %a Otwarte zasoby - zamknięte umysły? : %b o wybranych trudnościach zdobywania i przetwarzania informacji / %c Katarzyna Borawska-Kalbarczyk.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 178-180.
505 2 # %a Zawiera m.in.: Przemiany technologiczne współczesności a edukacja ; Kierunki przeobrażeń współczesnej edukacji ; Otwarte zasoby edukacyjne - zarys idei ; Zamknięte umysły? O trudnościach procesu przetwarzania informacji przez uczniów ; Trudności w zakresie lokalizowania źródeł informacji ; Trudności w zakresie porządkowania i wyboru informacji ; Trudności w zakresie przetwarzania informacji ; Ku mądrości - bogactwo treści, potęga intelektu.
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 9 %a Społeczeństwo informacyjne
650 7 %a Otwarte zasoby edukacyjne %2 DBN
650 9 %a Uczenie się
650 7 %a Wyszukiwanie informacji %2 DBN
650 9 %a Bariery informacyjne
650 9 %a Przetwarzanie informacji
650 9 %a Użytkownicy informacji
650 9 %a Uczniowie
650 7 %a Kompetencje informacyjne %2 DBN
650 7 %a Edukacja informacyjna %2 DBN
651 7 %a Polska %2 DBN
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
658 %a Media i komunikacja społeczna
773 0 # %i // W: %t Cyberprzestrzeń - człowiek - edukacja. T. 5, Otwarte zasoby edukacyjne w perspektywie pedagogicznej, %w (OLSZT 005)3223101445369 %g s. 163-180 %z ISBN 9788378508533 %z ISBN 9788380954236
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301656035 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр