Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metaprogramowanie dydaktyczne - podstawowa strategia uczenia się i nauczania dydaktyki cyfrowej

Autorzy:
Walat, Wojciech
Tytuł pełny:
Metaprogramowanie dydaktyczne - podstawowa strategia uczenia się i nauczania dydaktyki cyfrowej / Wojciech Walat
Rok wydania:
2020
Szukaj w:
Cyberprzestrzeń - człowiek - edukacja. T. 5, Otwarte zasoby edukacyjne w perspektywie pedagogicznej, s. 239-256
Zawartość:
  • Ewolucja psychologiczno-pedagogicznych koncepcji uczenia się w kontekście rozwoju metod programowania dydaktycznego (w powiązaniu z rozwojem technologii informacyjno-komunikacyjnych).
  • Metaprogramowanie dydaktyczne jako podstawa tworzenia cyfrowej (informacyjnej) przestrzeni edukacyjnej.
  • Metodologia projektowania metaprogramów dydaktycznych.

Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 255-256
Temat:
Nauczanie programowane
Program nauczania
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Otwarte zasoby edukacyjne
Zastosowania multimediów w edukacji
Uczenie się
Nauki kognitywne
Edukacja medialna
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Media i komunikacja społeczna
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02374caa#a2200481#i#4500
001 3223301656430
003 OLSZT 005
005 20240125114321.5
008 221017s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a (PL)b1000002328414
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912614699505606
035 %a 991052973855305066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
045 2 %b d2001 %b d2020
046 %k 2020
100 1 %a Walat, Wojciech. %e Autor
245 1 0 %a Metaprogramowanie dydaktyczne - podstawowa strategia uczenia się i nauczania dydaktyki cyfrowej / %c Wojciech Walat.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 255-256.
505 8 # %a <ul><li>Ewolucja psychologiczno-pedagogicznych koncepcji uczenia się w kontekście rozwoju metod programowania dydaktycznego (w powiązaniu z rozwojem technologii informacyjno-komunikacyjnych).</li><li>Metaprogramowanie dydaktyczne jako podstawa tworzenia cyfrowej (informacyjnej) przestrzeni edukacyjnej.</li><li>Metodologia projektowania metaprogramów dydaktycznych.</li></ul>
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 9 %a Nauczanie programowane
650 9 %a Program nauczania
650 7 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) %2 DBN
650 7 %a Otwarte zasoby edukacyjne %2 DBN
650 9 %a Zastosowania multimediów w edukacji
650 9 %a Uczenie się
650 7 %a Nauki kognitywne %2 DBN
650 7 %a Edukacja medialna %2 DBN
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
658 %a Media i komunikacja społeczna
773 0 # %i // W: %t Cyberprzestrzeń - człowiek - edukacja. T. 5, Otwarte zasoby edukacyjne w perspektywie pedagogicznej, %w (OLSZT 005)3223101445369 %g s. 239-256 %z ISBN 9788378508533 %z ISBN 9788380954236
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301656430 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz